هتل آماری واترگیت بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 15 بهمن 1397 16 بهمن 1397


هتل آماری واترگیت بانکوک

Amari Watergate Hotel
هتل 5 ستاره

هتل آماری واترگیت بانکوک تنها چند قدم با پلاژ Central World و بازار Pratunam فاصله دارد. میدان سیام نیز در ۵ کیلومتری قرار گرفته است. اینجا دارای یک استخر فضای باز و ۶ رستوران می باشد. مرکز همایش های ملی Queen Sirikit در ۸ کیلومتری و مرکز نمایشگاه BITEC در ۱۵ کیلومتری مستقر هستند. فرودگاه Suvarnabhumi تا اینجا ۴۰ کیلومتر فاصله دارد.اتاق ها در کنار بهره مندی از منظره ای رو به شهر، باغ یا استخر، با تلویزیون های صفحه تخت ۴۰ اینچ، دی وی دی پلیر، اتاق نشیمن جداگانه و حمام با وان مجهز شده اند.
زمین اسکوآش و سالن پرورش اندام در مرکزClark Hatch جای گرفته اند. سرویس ماساژ، اتاق بخار و سونا نیز فراهم است.رستوران اصلی این هتل در گذشته برنده ی جایزه شد. رستوران Promenade نیز غذاهای تایلندی، عربی و بین المللی را سرو می کند. غذای محبوب تایلندی دیم سام در Heichinrou قابل سفارش خواهد بود.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل آماری واترگیت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 569
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ترانسفر فرودگاهی
مینی بار
اینترنت wifi با هزینه
ماساژ
امکانات معلولین
رستوران
کافی نت
سونا/ جکوزی
پارکینگ
نگهداری کودک
صندوق امانات
استخر
خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی
سالن کنفرانس
زمین تنیس
 
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر