هتل آماری نوا سوئیتز پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 21 آذر 1397 9 بهمن 1397


هتل آماری نوا سوئیتز

Amari Nova Suites
هتل 4 ستاره

هتل آماری نوا سوئیتز در مرکز پاتایا و در فاصله ی ۲ کیلومتری از خیابان Walking قرار گرفته است. یک استخر در پشت بام با اینترنت وای فای رایگان از امکانات تکمیلی می باشند. می توانید Mini Siam را در ۲٫۵ کیلومتری و فرودگاه Suvarnabhumi را در فاصله ی ۱٫۵ ساعتی هتل بیابید. شاتل رایگان به خیابان Walking و مرکز خرید پاتایا در دسترس است. اتاق ها بسیار مجلل بوده و هرکدام دارای بالکن اختصاصی و اتاق نشیمن می باشند. تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر، آشپزخانه ی کاملا مجهز، کفش راحتی و حوله نیز در تمام آنها فراهم شده است.

مهمانان می توانند در سالن ورزشی فعالیت کنند یا در استخر شنا کنند. سرویس کرایه ماشین، پارکینگ رایگان، لباش شویی و خشک شویی نیز در هتل فراهم می باشند. غذاهای مدیترانه ای و تایلندی در رستوران Bed Pattaya سرو می شوند و انواع اسنک و نوشیدنی در کافه -۵ Ice ارائه می شود.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل آماری نوا سوئیتز را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 77
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی پارکینگ
استخر خشکشویی نگهداری کودک خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران صندوق امانات    
       
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر