هتل آماری اورکید پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 15 بهمن 1397 15 بهمن 1397


هتل آماری اورکید پاتایا

Amari Orchid Pattaya Hotel
هتل 4 ستاره

هتل آماری اورکید پاتایا این هتل لوکس و مجلل حدود ۳ کیلومتر با خیابان معروف Walking فاصله دارد و از منظره ی زیبا رو به دریا و یک استخر فضای باز بهره مند است. فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi حدود ۸۴ کیلومتر با اینجا فاصله دارد. پارکینگ رایگان نیز فراهم شده است.اتاق ها در دو جناح از ساختمان قرار گرفته اند و تعداد مشخصی از آنها به بالکن خصوصی دسترسی دارند. کف چوبی و رنگ های گرم به همراه تلویزیون، ماهواره و یخچال کوچک، این اتاق ها را تکمیل می کنند. ماساژ بدن، درمان های زیبایی، سالن ورزشی و سالن زیبایی در کنار ورزش های آبی در ساحل از دیگر امکانات مورد توجه هتل می باشند.غذاهای بین المللی و محلی را می توانید در یکی از ۳ رستوران هتل سفارش دهید. انواع دسرها و کوکتل ها را نیز می توانید در یکی از ۴ کافه ی هتل و همراه با تماشای منظره ی زیبای غروب خورشید میل نمایید.‏

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل آماری اورکید را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 226
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
امکانات معلولین
رستوران
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
ترانسفر فرودگاهی
سالن بازی کودکان
صندوق امانات
ماساژ
پارکینگ
نگهداری کودک
خشکشویی
استخر
خدمات 24 ساعته اتاق
سونا/ جکوزی
سالن کنفرانس
   
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر