هتل آمارا سی لایت

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 2 مرداد 1397 2 مرداد 1397


هتل آمارا سی لایت

Amara Sealight Elite Hotel
هتل 5 ستاره

هتل آمارا سی لایت کوش آداسی محلی آرام به روی ساحل اژه از دریای مدیترانه می باشد. این هتل ۶ کیلومتر از مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد و فاصله آن تا شهر تاریخی افسوس ۲۵ کیلومتر می باشد. فرودگاه بین المللی ازمیر در فاصله ۷۵ کیلومتری هتل قرار دارد.

اتاق های هتل آمارا سی لایت مجهز به سیستم قفل الکترونیکی ، تلویزیون ۴۲ اینچ LED همراه با شبکه های داخلی و بین المللی HD ، حمام اختصاصی و جکوزی ، تلفن مستقیم ، تهویه کننده مرکزی ، بالکن همراه با مبلمان ، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی نظیر حوله و دمپایی و میز کار می باشد. تمامی اتاق ها به اینترنت رایگان Wi-Fi دسترسی دارند. به طور کل این هتل ۳۹۲ اتاق دارد که تمامی آنها چشم اندازی به سوی دریا دارند.

این هتل دارای استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر برای کودکان و ساحل اختصاصی می باشد. روزانه انواع برنامه های تفریحی و سرگرم کننده در این هتل برگزار می شود نظیر برنامه های انیمیشن و موزیک زنده ، بازیهایی نظیر دارت ، تخته نرد ، شطرنج ، بازیهای فکری و سینما برای کودکان که همگی به صورت رایگان انجام می گیرد. میهمانان می توانند فعالیت هایی نظیر ایروبیک ، زومبا ، تنیس ، والیبال ساحلی ، یوگا و ژیمناستیک را نیز در این مجموعه انجام دهند.

خدمات دیگر هتل آمارا سی لایت شامل نگهداری از کودک ، مرکز بازیهای پلی استیشن ، ورزش های آبی و بیلیارد می شود که هزینه آنها باید جداگانه پرداخت شود.
مرکز اسپا و تندرستی این هتل شامل حمام ترکی ، سونا ، حمام بخار و انواع ماساژ ها می باشد. این مجموعه یک پزشک نیز دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل آمارا سی لایت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 392
اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی استخر
بیلیارد زمین تنیس امکانات معلولین پارکینگ
رستوران مینی بار نگهداری کودک خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی      
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر