هتل آف باکو

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 17 شهریور 1397 19 شهریور 1397


هتل آف باکو

AF Hotel-Aqua Park Hotel
هتل 4 ستاره

هتل آف باکو در آذربایجان یکی از هتل های خوب و مناسب برای اقامت می باشد که در نزدیکی ساحل و دریای خزر می باشد و فاصله آن تا مرکز شهر باکو حدود ۲۱ کیلومتر می باشد که شما می توانید با وسیله های عمومی که در کنار هتل هم وجود به راحتی به مرکز شهر بروید ,فاصله این هتل تا فرودگاه هم نسبتا نزدیک می باشد.

هتل آف باکو که در دهکده ی نووخانا آذربایجان می باشد دارای ۲۷۰ سوئیت و اتاق می باشد .اتاق های لوکس و زیبا که از همه نظر مناسب می باشد,وجود امکانات مناسب در اتاق ها مانند اینترنت رایگان در اتاق و آب آشامیدنی ,سشوار ,یخچال و….

خدمات و امکانات هتل آف باکو می توان مناسب دانست ,امکاناتی چون پله اضطراری, تالار کنفرانس, تاکسی سرویس, تلفن, تلویزیون, تهویه مطبوع کامل, لباس‌شویی‌و خشکشویی برای مهمانان هتل در نظر گرفته اند تا در صورت رزرو هتل آف باکو ,کمبودی در هتل احساس نکنند.

تفریحات و سرگرمی هتل آف باکو از جمله سالن بدنسازی, استخر روباز استاندارد و همچنین پارک آبی و سر سره های ابی (چهار استخر وجود دارد)هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان سرگرمی در هتل پیش بینی شده است.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل آف باکو را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 356
اینترنت wifi رایگان
کافی نت
ساحل اختصاصی
پارک آبی استخر کودکان تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
ماساژ استخر بیلیارد پارکینگ
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلویزیون
سیستم صوتی سشوار
تلفن
مبلمان
حمام
آشپزخانه
آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر