هتل آزکات

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 15 شهریور 1397 15 شهریور 1397


هتل آزکات

Azcot Hotel
هتل 4 ستاره

هتل آزکات باکو هتلی زیبا در یک ساختمان قرن ۱۹ واقع در قلب باکو واقع شده است این هتل در قلب منطقه کسب و کار باکو در میدان معتبر چشمه در کنار مراکز کسب و کار و سفارتخانه ها، بهترین رستوران ها، سینماها، سالنهای تئاتر، پارک ملی و شهر قدیمی واقع شده است  به انداره چند قدم از ایستگاه حمل و نقل عمومی فاصله دارید فرودگاه و خدمات شاتل در دسترس مهمانان است.

این هتل شهری در قرن ۱۹ ساخته شد و مناسب برای هر دو نوع سفر کاری و اوقات فراغت است.هتل امکانات خوبی مانند :  لابی با پذیرش ۲۴ ساعته و چک کردن خدمات، سرویس استقبال ، رزرو بلیط هواپیما ، سرویس های امنیتی ۲۴ ساعته، روزنامه های محلی، یک اتاق صبحانه، صندوق ایمنی و دسترسی به اینترنت رایگان فراهم میکند اتاق های زیبا و راحت هستند و همه اتاق های هتل دارای  حمام مجموعه که با دوش و سشوار مجهز شده اند می باشد  امکانات اضافی شامل تهویه مطبوع قابل تنظیم ، تلویزیون ماهواره ای، دسترسی به اینترنت، مینی بار، امکانات چای و قهوه امکانات و صندوق امن در اتاق ها موجود است شهر قدیمی و پارک ملی کیروف در یک پیاده روی ۱۰ دقیقه ای از هتل قرار گرفته است.

مهمانان در ازکات هتل می توانند روی صندلی های عتیقه نشسته و استراحت کنند دریاچه Boyukshor   یک درایو ۲۰ دقیقه ای از هتل فاصله دارد. صبحانه روزانه در سالن غذاخوری ارائه می شود  چند رستوران و کافه یک پیاده روی ۵ دقیقه از ازکات فاصله دارد  فاصله دارد. Azcot هتل در یک پیاده روی ۱۵ دقیقه از ایستگاه های مترو با دسترسی به مرکز شهر قرار گرفته و فرودگاه باکو-Zabrat  یک درایو ۳۰ دقیقه ای دورتر از هتل است

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل آزکات را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 46
اینترنت wifi رایگان تاکسی سرویس پارکینگ
صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس سرویس چای
رستوران کافی شاپ سیستم صوتی خدمات 24 ساعته اتاق
آشپزخانه
مبلمان تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
سرویس فرنگی سشوار تلفن حمام
یخچال آسانسور    
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر