هتل آریوا

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 15 شهریور 1397 15 شهریور 1397


هتل آریوا

Ariva Hotel
هتل 4 ستاره

هتل آریوا باکو رده هتل های ۴ ستاره قرار دارد. افرادی هستند که دوست دارند در هنگام تعطیلات خود حیوانات خانگی خود را با خود همراه داشته باشند، کمتر هتل هایی هستند که امکان ورود حیوانات خانگی را به مهمانان دهند، این هتل با در نظر گرفتن امکانات لازم برای ورود حیوانات خانگی این امکان را برای مهمانان فراهم کرده که حیوان خانگی خود را به همراه داشته باشند.

هتل تنها ۱ کیلومتر با ایستگاه مترو گنجلیک فاصله دارد. هتل از موقعیت مناسبی برای دسترسی به ایستگاه های مترو قرار دارد، در فصله ۱ تا ۲ کیلومتری هتل نزدیک ۴ ایستگاه مترو قرار دارد که دسترسی مناسبی به مهمانان می دهد. هتل دارای ۴۷ اتاق می باشد که با دکورهای زیبا و درخشان تزئین شده است و در اتاق ها از رنگ های گرم استفاده شده است تا مهمانان احساس سر زندگی کنند.

سرو صبحانه در هتل آریوا به صورت بوفه می باشد و در صورت درخواست مهمانان امکان سرو صبحانه در اتاق نیز فراهم می باشد. رستوران غذاهای منو وسیعی از غذاهای اصیل آذربایجانی را سرو می کند و همچنین در شب یک منو کامل از غذاهای اروپایی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. رستوران هتل دارای منو غذای کودکان، منوغذاهای رژیمی، اسنک بار، بار می باشد. هتل برای مهمانان یک تراس تعبیه کرده که مهمانان در این تراس از نوشیدنی های متفاوت می توانند لذت ببرند.

هتل دارای باغ و تراس مخصوص حمام آفتاب می باشد تا مهمانان اوقات آرامی را در این مکان ها سپری کنند. هتل برای کسانی که دوستدار سرگرمی های شبانه می باشند نیز برنامه هایی را در نظر گرفته است. از دیگر امکانات هتل می توان به: اینترنت، خدمات اسپا، سونا، ماساژ، باشگاه بدن سازی، بیلیارد، استخر، کتابخانه اشاره کرد.

هتل آریوا با ایستگاه راه آهن ۲ کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه ۲۰ دقیقه می باشد. این هتل با مرکز حیدر علی اف ۲.۲ کیلومتر فاصله دارد. هتل با پارک افسران ۳.۷ کیلومتر فاصله دارد. اپرای آذربایجان در ۴.۳ کیلومتری هتل قرار دارد. فاصله هتل تا برج مایدن ۵.۶ کیلومتر می باشد. با اقیانوس آرام ۶ کیلومتر فاصله دارد. هتل با کافه/بار مشهور علی بابا تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل آریوا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 47
کافی نت اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی
استخر تاکسی سرویس پارکینگ صندوق امانات
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
فروشگاه خشکشویی سالن کنفرانس سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلویزیون سیستم صوتی سشوار سرویس چای
تلفن آشپزخانه مبلمان سرویس ایرانی
حمام یخچال آسانسور آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر