هتل آریا کلاروس

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 31 تیر 1397 31 تیر 1397


هتل آریا کلاروس

Aria Claros Beach & Spa Resort
هتل 5 ستاره

هتل آریا کلاروس کوش آداسی در اوزدره و در نزدیکی دریای اژه واقع شده است. این هتل در آوریل 2016 به طور کل ‏بازسازی شده است. این هتل 30 کیلومتر از کوش آداسی و 50 کیلومتر از فرودگاه ازمیر فاصله دارد.‏ تمامی 504 اتاق این هتل دارای بالکن ، حمام اختصاصی ، تلویزیون ‏LCD‏ ، مینی بار ، تلفن ، تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ‏و چای یا قهوه ساز هستند.

داخل حمام سشوار و لوازم بهداشتی رایگان قرار گرفته است و در اتاق ها اینترنت به صورت رایگان ‏در دسترس میهمانان هتل می باشد. ‏ آریا کلاروس پنج رستوران دارد که در رستوران اصلی آن صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. سایر رستوران ها انواع ‏غذاهای دریایی ، ایتالیایی ، ترکیب و اسنک ها را سرو می کنند. این هتل دارای استخر روباز ، پارک آبی و اسپا می باشد و دو ‏ساحل اختصاصی نیز دارد.‏

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل آریا کلاروس را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی ترانسفر فرودگاهی
سونا/ جکوزی ماساژ استخر
پارکینگ
رستوران کافی شاپ صندوق امانات خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی
سشوار تلفن مبلمان سیستم سرمایشی / گرمایشی
سرویس چای
آشپزخانه
حمام
یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر