هتل آرورا

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 26 تیر 1397 26 تیر 1397


هتل آرورا

Arora Hotel
هتل 4 ستاره

هتل آرورا کوش آداسی در مجاورت دریای اژه قرار گرفته و دارای یک ساحل اختصاصی کوچک می باشد. ۲ استخر و حمام از امکانات آن می باشند.تمام اتاق ها پنجره های بزرگی دارند و به زیبایی با تناژهای رنگ قرمز تزئین شده اند. از روی بالکن هر اتاق می توانید منظره ای رو به دریا یا استخر را نظاره کنید. این اتاق ها با سیستم تهویه هوا، تلویزیون، ماهواره و یخچال تجهیز شده اند. سرویس اتاق ها بصورت ۲۴ ساعته می باشد.

رستوران بوفه ی این هتل مجموعه ی متنوعی از غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند که می توانید به انتخاب خود در داخل ساختمان یا در کنار استخر میل نمایید. یک کافه نیز به صورت ۲۴ ساعته در حال سرویس دهی است.

می توانید در استخر سرپوشیده شنا کنید یا در قسمت نشیمن مجاور استخر که طراحی زیبایی دارد نوشیدنی میل نمایید. مهمانان می توانند از سونا یا ماساژ استفاده کنند. سالن ورزش و میز تنیس هم همگی در اختیار علاقه مندان می باشد. این هتل حدود ۵ کیلومتر با مرکز شهر کوش آداسی و شهر باستانی ایفیسوس فاصله دارد. فرودگاه ادنان مندریس نیز در فاصله ۵۵ کیلومتری قرار گرفته است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل آرورا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 138 اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر امکانات معلولین
رستوران پارکینگ صندوق امانات خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی      
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

یک پاسخ تا “هتل آرورا”

  1. محمد ایمانی در 28 تیر 1397 @ 4:21 ب.ظ

    هتل ارورا در کوش آداسی هتل چهار ستاره مناسبی هست و امکانات خوبی داره و اگر قصد تور ترکیه رو دارید حتما در فصلش با تور مناسب و آژانس مناسب لحظات خوبی را رقم بزنید

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر