آغاز به کار سایت تراولینا

اخبار سایت 4 بهمن 1396 3 اسفند 1396


با سلام خدمت تمامی کاربران گرامی:

به اطلاع می رسانیم سامانه تبلیفات هوشمند آگهی تور و گردشگری و خدمات مسافرتی با نام تجاری تراولینا فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز و از اول بهمن ماه 1396 آغاز به کار نمود.

در این سایت که به صورت تخصصی به معرفی خدمات گردشگری و کسب و کارهای مربوط به این حوزه می پردازیم قصد داریم تا با فراهم سازی بستری مناسب و آزاد،فضای تبلیغات در این حوزه را کمی تخصصی و رقابتی نماییم.

لذا امکان ارائه خدمات و تبلیغ در این سایت را برای آژانس های مسافرتی رایگان نمودیم تا بتوانیم سهمی در پیشبرد خدمات گردشگری داشته باشیم.

از این رو در تراولینا کلیه آژانس های مسافرتی و فعالین این عرصه چه در زمینه تور و گردشگری و چه کلیه خدمات مسافرتی می توانند  در دسته بندی های موجود اعم از تور خارجی ، تور داخلی ، بلیط و چارتر ، خدمات آموزشی ، خدمات مسافرتی ، استخدام ، تبلیغات خود را در سایت گذاشته تا کاربران بتوانند سرویس دهنده بهتر را متناسب با نوع خدمات و کیفیت جستجو و انتخاب نمایند.

تفاوت تراولینا با دیگر سایت های آگهی رایگان در این حوزه نحوه عملکرد و مدیریت آن است.در تراولینا کلیه کاربران می توانند با تبلیغ رایگان تور خود در کسب و کار خود پیشتاز باشند و یا با خدمات متمایز ما خود را به گونه ای خاص تر نمایش دهند که این خود یکی از امکانات تراولینا می باشد.

تبلیغات تور و گردشگری تراولینا

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر