هتل گلدن بیچ پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 1 بهمن 1397 1 بهمن 1397


هتل گلدن بیچ

Golden Beach Hotel
هتل 3 ستاره

هتل گلدن بیچ پاتایا ۳۰۰ متر از ساحل فاصله دارد و دارای یک استخر روباز ، یک رستوران ، سالن اسپا و خدمات ماساژ می باشد. اینترنت Wi-Fi در محوطه عمومی هتل رایگان است.
هتل گلدن بیچ نزدیک مراکز خریدی نظیر مرکز خرید سنترال فستیوال قرار دارد. فاصله آن تا فرودگاه Suvarnbhumi یک ساعت می باشد.
اتاق ها یا نما به سوی شهر دارند یا به سوی استخر و دارای پنجره های بزرگ می باشند که اتاق ها را به اندازه کافی روشن می کند. داخل اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون و ماهواره ، مینی بار موجود می باشد.
خدمات ماساژ در کنار استخر برای میهمانان هتل ارائه می گردد همچنین برای آفتاب گرفتن نیز امکاناتی وجود دارد. استخر کودکان جدا می باشد.
این هتل سه غذاخوری دارد که انواع غذاهای تایلندی و بین المللی در آنها سرو می شود. رستوران گلدن تراس انواع غذاهای دریایی و گریل شده را ارائه می دهد. امکان غذاخوردن داخل اتاق ها نیز وجود دارد.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانیدهتل گلدن بیچ را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 300
اینترنت wifi رایگان
امکانات معلولین
صندوق امانات
ماساژ
خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی
پارکینگ
استخر
مینی بار
سیستم صوتی
یخچال
رستوران
آسانسور
تلویزیون
 
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر