هتل لتونیا گلف ریزورت

آسیا, ترکیه, آنتالیا, هتل های آنتالیا, جهانگردی, هتل های پنج ستاره 31 اردیبهشت 1397 31 اردیبهشت 1397


هتل لتونیا گلف ریزورت

Letoonia Golf Resort Hotel
هتل 5 ستاره

هتل لتونیا گلف ریزورت آنتالیا جز هتل های ۵ ستاره آنتالیا است. این هتل ۵ ستاره در Belek واقع شده و تا ساحل ۵۰۰ متر فاصله دارد. هتل دارای امکانات ورزش های آبی و استخر سرپوشیده و استخر در فضای باز است. هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم و هم چنین زمین گلف هم می باشد. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هستند و دارای بالکن می باشند. در اتاق ها تلویزیون و ماهواره و بار هم وجود دارد. از امکانات تفریحی هتل لتونیا گلف می توان به ۴ زمین تنیس و محوطه ساحلی خصوصی با امکانات تفریحی ساحلی اشاره کرد. اسپا هتل دارای حمام ترکی و جکوزی می باشد. کلاس های یوگا هم در هتل برگزار می شود. هتل دارای سه رستوران ترکی و آسیایی و رستوران دریایی می باشد. در بار هتل انواع نوشیدنی ها برای میهمانان هتل سرو می شود.

هتل دارای امکانات تفریحی ساحلی و زمین گلف و اسپا می باشد. میهمانان هتل می توانند برای صرف غذا به رستوران های هتل بروند.

هتل دارای ۴۵۵ اتاق با تمام امکانات رفاهی می باشد. سرویس دهی ۲۴ ساعته به اتاق های هتل انجام می شود. در اتاق ها تلویزیون وبار هم وجود دارد. اتاق ها دارای سیستم امنیتی هم هستند. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز اند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل لتونیا گلف ریزورت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 455 کافی نت اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
استخر کودکان باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان استخر
ماساژ سونا/ جکوزی زمین تنیس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات نگهداری کودک امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
پارکینگ فروشگاه سالن کنفرانس آسانسور
سیستم صوتی    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر