هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار

دهلی, هتل های دهلی, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 13 آبان 1397 13 آبان 1397


هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار

Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar
هتل 4 ستاره

هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار  دهلی نو ، واقع در غرب دهلی و در محله پاچیم ویهار این هتل 4 ستاره زیبا در هند است که این محله یک انتخاب محبوب برای مسافران است. هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو تا مرکز شهر تنها ۱۹٫۰ کیلومتر فاصله داشته و به فرودگاه می توان با ۴۵ دقیقه رانندگی رسید. جاذبه هایی چون بازار جوالاهری، موسسه پزشکی عمل سری بالاجی به راحتی قابل دسترسی هستند.

اتاق ها با دکور امروزی، مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن مبله، حمام خصوصی، دوش و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان می باشند. سرویس دهی به اتاق ها نیز وجود دارد.

هتل دارای پذیرش 24 ساعته و امکاناتی همچون مرکز تناسب اندام، اسپا، سالن ملاقات و مهمانی و امکانات پذیرایی، سالن زیبایی، وآرایشگاه می باشد. هتل برای میهمانان خود امکان اجاره ی خودرو، سرویس تور و تهیه بلیط نیز فراهم کرده است.

در حالیکه Tea Lounge برای میهمانان خود نوشیدنی های سبک و دسر سرو می کند، Indyaki غذای های هندی پخته شده در کوره های تپانیاکی را سرو می کند. سالن بار اورو، تاپاس و انواع نوشیدنی های بین المللی را ارائه می دهد. همچنین یک مغازه ی شیرینی فروشی نیز هست که شیرینی های تازه و خوراکی های خوشمزه دارد. کارکنان هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 178
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
سالن کنفرانس نگهداری کودک سالن بازی کودکان تاکسی سرویس
تلویزیون حمام سشوار تلفن
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر