هتل آسنا

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 30 تیر 1397 30 تیر 1397


هتل آسنا

Asena Hotel
هتل 3 ستاره

هتل آسنا کوش آداسی Asena Hotel، به اندازه ی ۱ دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد و در ساحل لیدیز بیچ قرار گرفته است. این هتل ۳ ستاره ی واقع بر سواحل دریا ی اژه، چشم اندازی خیره کننده از آبی فیروزه ای دریا ارائه می دهد. هتل آسنا شامل یک استخر روباز، یک رستوران ساحلی سفارشی و یک تراس با چشم انداز دریا می شود.

دسترسی به اینترنت بیسیم در سراسر مجموعه ی هتل آسنا رایگان است. اتاق های هتل آسنا با رنگ های گرم تزئین شده اند و فضایی آرامش بخش ایجاد کرده اند. تمامی اتاق ها شامل تهویه هوا ی مطبوع، بالکن خصوصی و تلویزیون می شوند. برخی از اتاق های هتل آسنا چشم اندازی زیبا از دریا ارائه می دهند. مهمانان می توانند از خدمات هتل بهره ببرند.

رستوران هتل آسنا غذا های لذیذ بین المللی و محلی را در تراس هتل به صورت سلف سرویس سرو می کند. کافه ی استخر کوکتل ها و نوشیدنی های گوارا ارائه می کند.

پارکینگ خصوصی رایگان موجود است. مرکز شهر کوش آداسی و رستوران ها و کافه های پر جنب و جوش آن در ۳ کیلومتری و تفرجگاه ساحلی کوش آداسی در ۴/۵ کیلومتری هتل آسنا قرار گرفته اند. اِفِسوس ۲۲ کیلومتر و شهر سلجوک و خانه ی مریم مقدس ۲۳/۵ کیلومتر با هتل فاصله دارند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در ۸۴ کیلومتری هتل آسنا واقع شده است.

خدمات و تسهیلات هتل آسنا کوش آداسی ۲ رستوران، تراس، مرکز کنفرانس، کانتر پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، لباسشویی سلف سرویس، اتاق جلسه، استخر کودکان، لوازم لباسشویی، سشوار، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیت، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، بار بر، پرسنل چند زبانه، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، مینی بار و تلفن.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل آسنا را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 103 اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی استخر کودکان
استخر پارکینگ تاکسی سرویس صندوق امانات
خشکشویی تلویزیون سیستم صوتی سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران کافی شاپ مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سشوار تلفن سرویس چای آشپزخانه
یخچال آسانسور حمام  
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر