هتل آدم و حوا

آسیا, ترکیه, آنتالیا, هتل های آنتالیا, جهانگردی, هتل های پنج ستاره 19 اردیبهشت 1397 20 اردیبهشت 1397


هتل آدم و حوا

Adam & Eve Hotel
هتل 5 ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا با دکوراسیون زیبا و جدیدش اقامتگاهی بسیار مجهز در کنار دریای مدیترانه می باشد و اینترنت وای فای رایگان، سالن ورزشی و یک استخر بسیار بزرگ در فضای باز دارد.
دیوار تمام اتاق ها آینه کاری شده و از زمین تا سقف شیشه ای هستند. مبلمان آنها تماما به رنگ سفید و مدرن می باشند و بالکنی رو به باغ یا دریا دارند. تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی با وان آب گرم از دیگر تجهیزات هر اتاق می باشد.
مجموعه ی وسیعی از غذاهای متنوع را در ۹ رستوران مختلف این هتل تجربه خواهید کرد؛ از غذاهای ژاپنی گرفته تا غذاهای سنتی ترکیه ای. حتی یک رستوران تاریک هم دارد تا برای تنوع، تجربه ی غذاخوردن در تاریکی را نیز امتحان کنید.
اتاق مخصوص ماساژ، حمام سنتی ترکیه ای و تراس مخصوص آفتابگیری به همراه سالن ورزش، تنیس، شنا، شیرجه و موج سواری از امکانات ورزشی مخصوص اینجا می باشند.
این هتل حدود ۲ کیلومتر با شهر پرجنب و جوش بلک فاصله دارد. آمفی تئاتر آسپیندوس با اجراهای زنده و تماشایی حدود ۳۰ دقیقه با ماشین با اینجا فاصله دارد. پارکینگ هتل نیز رایگان می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل آدم و حوا را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 497 کافی نت اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی ماساژ سونا/ جکوزی استخر
زمین تنیس امکانات معلولین پارکینگ رستوران
صندوق امانات فروشگاه خشکشویی کافی شاپ
مینی بار
سالن کنفرانس تلویزیون خدمات 24 ساعته اتاق
سشوار
سیستم صوتی
آسانسور سیستم سرمایشی / گرمایشی
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر