هتل مارک لند بیچ ویو پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 4 بهمن 1397 4 بهمن 1397


هتل مارک لند بیچ ویو پاتایا

Markland Beach View
هتل 3 ستاره

این هتل سه ستاره فقط چند قدم با سواحل شمالی پاتایا فاصله دارد. هتل مارک لند Markland درست در کنار موزه خرس تدی Teddy Bear واقع شده است. برای رفتن به گالری هنر در بهشت Art in Paradise و یا دیدن شو تیفانی Tiffany Show فقط نیاز به ۱۰ دقیقه پیاده روی دارید. در صورتی که پرواز شما به مقصد فرودگاه سووارنابومی Suvarnabhumi Airport باشد برای رسیدن به این هتل باید حدود ۱ ساعت و نیم رانندگی کنید.
یک تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، یک یخچال و یک کتری برقی در هر اتاق قرار داده شده است. سرویس لوازم بهداشتی، وان و سشوار نیز در حمام اتاق‌ها موجود است. شما می توانید هنگام رزرو اتاق، سراغ اتاق هایی بروید که بالکن آنها منظره ای رو به دریا دارند.
هتل مارک لند Markland استخر روباز و خدمات ماساژ نیز دارد . همچنین اگر بخواهید می‌توانید در طول سفرتان از خدمات راهنمای گردشگری هتل مشاوره بگیرید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان هستند. سرویس خشکشویی نیز از خدمات دیگر هتل محسوب می شود. باشگاه تناسب اندام و دفتر امانات برای نگهداری چمدان و وسایل شما نیز در هتل تعبیه شده است.
رستوران بلو اسکای Blue Sky که در طبقه ۲۷ ام هتل واقع شده است، چشم انداز زیبایی به اقیانوس دارد و انواع غذاهای تایلندی و اروپایی در آن سرو می‌شود. برای سرو انواع نوشیدنی هم می‌توانید سراغ کافی شاپ هتل بروید. برای راحتی بیشتر مهمانان، ۵ آسانسور نیز درنظر گرفته شده است.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل مارک لند بیچ ویو پاتایا را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 42
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
تاکسی سرویس
صندوق امانات
یخچال
استخر
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
مبلمان
رستوران
پارکینگ
سالن کنفرانس
آشپزخانه
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
آسانسور
سرویس چای
مینی بار
کافی نت
تلفن
تلویزیون
سیستم صوتی
سشوار
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر