هتل سارپ بلک

آسیا, ترکیه, آنتالیا, هتل های آنتالیا, هتل های چهار ستاره, جهانگردی 17 اسفند 1396 17 اسفند 1396


هتل سارپ بلک

Sarp Hotels Belek
هتل 4 ستاره

اتاق شما در هتل سارپ بلک آنتالیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، صندوق امانت و مینی بار است. سرویس حمام و دستشویی اختصاصی اتاق شما سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هم دارد. شما در اتاق خود بالکن با نمایی رو به استخر و یا باغ دارد، انتخاب با شماست!
سفر گرسنگی می‌آورد، هتل سارپ آنتالیا که به‌صورت آل اینکلوسیو سرویس‌دهی می‌کند، منتخبی از غذاهای بین‌المللی که توسط آشپزهای مستعد پخته‌شده‌اند را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین انواع نوشیدنی‌ها ازجمله انواع کوکتل نیز در رستوران هتل سرو می‌شود.
برای یک تفریح دریایی آماده‌اید؟ به با ساحل اختصاصی، چند استخر سرپوشیده و فضای باز هتل بروید و خوش بگذرانید، همچنین امکانات تفریحی دیگری مانند دارت و تنیس روی میز، زمین تنیس، بسکتبال و والیبال نیز در اختیار شما قرار دارد. همچنین هتل مجهز به سونا و باشگاه تناسب‌اندام است که به شما کمک می‌کند با برنامه‌ی ورزشی خود هماهنگ بمانید. مسئولین امور تفریحی هتل در کار خود حرفه‌ای‌اند و برنامه‌های مختلف تفریحی را برای شب و روز برگزار می‌کنند. هتل به فکر کودکان شما هم هست و زمین‌بازی برایشان در نظر گرفته است. اینترنت بی‌سیم رایگان و پذیرش شبانه‌روزی نیز در خدمت شماست.
امیدواریم خاطره خوبی از اقامت در هتل سارپ آنتالیا داشته باشید. فرودگاه آنتالیا ۲۸ کیلومتر با هتل سارپ فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل سارپ بلک را برای اقامت انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 183 اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی تاکسی سرویس
کافی نت استخر پارکینگ رستوران
صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی خدمات 24 ساعته اتاق
کافی شاپ مینی بار سالن کنفرانس تلویزیون
سشوار سیستم صوتی تلفن سرویس چای
آشپزخانه مبلمان حمام سیستم سرمایشی / گرمایشی
یخچال آسانسور    

   

1394 بازدید کل ، 1 امروز

  

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر