هتل ترتل آن د بیچ

کرالا, هتل های کرالا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 24 آبان 1397 24 آبان 1397


هتل ترتل آن د بیچ

Turtle On The Beach hotel
هتل 4 ستاره

هتل ترتل آن د بیچ یکی از هتل های معروف شهر کرالا می باشد که در 3 کیلومتری آکواریوم دریایی قرار دارد. فاصله این هتل از ساحل شهر 7 دقیقه است. اتاقهای این هتل رو به دریا هستند و از امکاناتی همچون صندلی در فضای باز، تلویزیون صفحه تخت، پخش کننده دی وی دی، بالکن اختصاصی رو به فضای باز، مینی بار، حمام با تمامی تجهیزات و ... برخوردار می باشند.

از دیگر امکانات این هتل می توان به درمان سنتی زیبایی هندی، حمام آفتاب، تور گردشگری، استخر و سلامتی، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، زمین بازی کودکان، رستوران (بوفه) با سرو بهترین غذاهای هندی، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات پذیرش 24 ساعته، خدمات دربان، میز تور، تبدیل ارز، میز جلو 24 ساعته، خدمات سرگرمی و خانواده، نگهداری از کودکان، خدمات نظافت، خدمات اتو و خشکشویی، امکانات کسب و کار، خدمات فاکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات ملاقات، شاتل فرودگاه، سیستم تهویه مطبوع، کرایه ماشین، ناهار بسته بندی شده، کارکنان مسلط به زبان هندی و انگلیسی و ... اشاره کرد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور کرالا را دارید می توانید هتل ترتل آن د بیچ را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کرالا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کرالا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کرالا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 44
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی ماساژ استخر ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات سالن کنفرانس تاکسی سرویس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی مبلمان امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلویزیون سشوار حمام یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر