هتل آکاسیا گوا

گوا, هتل های گوا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 26 مهر 1397 26 مهر 1397


هتل آکاسیا گوا

The Acacia Goa hotel
هتل 4 ستاره

هتل آکاسیا گوا با فاصله 6 دقیقه پیاده روی از ساحل با ارائه استخر روباز و یک مرکز اسپا، در 500 متری ساحل کاندولیم قرار گرفته است و مسافران تور هند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اند، می توانند از خدمات ماساژ در سالن ماساژ هتل بهره مند شوند. در ادامه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با هم سری به این هتل 4 ستاره زیبا بزنیم.

اتاق های تهویه مطبوع و مدرن هتل آکاسیا گوا Acacia Resort And Spa Goa دارای تلویزیون های صفحه تخت کابلی، میز کار و صندوق امانات می باشند. این اتاق ها همچنین حمام اختصاصی با لوازم کامل را برای رفاه میهمانان خود در نظر گرفته اند. در آکاسیا ریزورت اند اسپا گوا می توانید از امکاناتی همچون اسپا، پذیرش 24 ساعته، خدمات کنفرانس و انبار چمدان بهره مند شوید، همچنین شما می توانید ماشین اجاره کنید و به بازدید از جاذبه های هند بروید و در نهایت از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنید.

هتل تا کلیسا St. Anne تنها 11 مایل و تا سازمان جهانی UNESCO تنها 12 مایل فاصله دارد. قلعه Aguada در فاصله 1.9 مایلی و ایستگاه قطار The Madgon و فرودگاه بین المللی گوا در فاصله 28 مایلی از هتل قرار دارند. شما می توانید در طول اقامت خود انواع غذاهای هندی و بین المللی را نوش جان کنید. رستوران Izgara که بر روی بام هتل قرار دارد بشقاب های گریل و غذاهای سنتی ترک را سرو می کند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل آکاسیا گوا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 54
صندوق امانات اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ تاکسی سرویس استخر صندوق امانات
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
سشوار
حمام تلفن
سرویس چای آشپزخانه
مبلمان
یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر