هتل CLC کوشی آداسی

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 30 تیر 1397 30 تیر 1397


هتل CLC کوشی آداسی

CLC Kusadasi Golf & Spa Resort
هتل 5 ستاره

هتل CLC کوش آداسی هتل و استراحتگاه سی ال سی گلف و آبگرم پنج ستاره کوش آداسی با داشتن ۱۱ استخر روباز در ۱۷ کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی واقع شده است. بی شک اولین تجربه ی حضورتان در این هتل فراموش نشدنی خواهد بود. این مجموعه بسیار جذاب بوده و امکانات تفریحی‌اش هر مسافری را جذب خود می‌کند. در این بین اتاق‌های لوکس با بهترین چشم انداز رو به پارک ملی و دریای اژه قرار گرفته اند.

در این هتل ۱۱ استخر روباز و یک استخر گرم سرپوشیده وجود دارد. استخر اصلی با سرسره‌های آبی‌اش محلی برای تفریح خانواده‌هاست. در کنار این موارد اگر به دنبال گذراندن تعصیلات خانوادگی، استفاده از آب گرم آرامش بخش و درمان طبیعی، یا بازی گلف هستید در این هتل تمامی امکانات محیاست.

طراحی شیک اتاق‌ها به نحوی است که شما تمامی امکانات موجود در منزل خود و حتی بیشتر از آن را نیز در اختیار دارید. مبلمان و دکور زیبا بهترین کیفیت را دارد و تلویزیون LCD برنامه‌های مورد علاقه‌تان را نمایش خواهد داد. کلمات جستجو شده: هتل CLC کوش اداسی CLC kusadasi Golf and Spa Resort, هتل سی ال سی گلف, هتل ۵ ستاره, کوش اداسی, مرکز درمانی آب گرم, بار و رستوران, تورهای گردشگری, ترانسفر فرودگاهی, ساعت تحویل اتاق, تخت اضافه, پارک ملی, دریای اژه, استخر روباز قوانین و مقررات هتل ساعت پذیرش از ۴ بعدازظهر ساعت تحویل اتاق ۱۰ صبحدر صورت کنسلی زودتر از ۴۸ ساعت تمام هزینه بازپرداخت می‌شود. در ۴۸ تا ۲۴ ساعت کرایه ی یک شب بازگردانده می‌شود. در طول ۲۴ ساعت هیچ هزینه‌ای مسترد نخواهد شد.برای تخت اضافه در اتاق‌ها ظرفیت وجود ندارد. ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل CLC کوش آداسی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 750 کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
استخر کودکان سالن بازی کودکان پارک آبی ماساژ
استخر سونا/ جکوزی تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی  سیستم سرمایشی / گرمایشی
سرویس چای آشپزخانه مبلمان آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر