هتل گرین نیچر

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 18 مرداد 1397 18 مرداد 1397


هتل گرین نیچر

Green Nature Hotel
هتل 5 ستاره

هتل گرین نیچر کمتر از ۵ کیلومتر تا مرکز شهر مارماریس و حدود ۵۰۰ متر تا ساحل فاصله دارد. استخرها در فضای سرپوشیده و فضای آزاد قرار گرفته اند. اتاق ها نیز به سیستم تهویه هوا، ماهواره، تلویزیون و بالکن اختصاصی مجهز هستند.
تمام اتاق های گرین نیچر دارای کف موکت و مبلمان ساده می باشند. یک گاوصندوق و یخچال کوچک هم در هر اتاق موجود است. صبحانه به صورت بوفه و سلف سرویس ارائه می شود. می توانید غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران های هوای آزاد و سلف سرویس این هتل تجربه کنید. غذاخوری های کوچک نیز در تمام طول روز فست فودهایی همانند همبرگر، سیب زمینی سرخ شده و پاستا سرو می کنند.

امکانات استراحتی شامل سونا، حمام ترکی و مراکز تناسب اندام می باشند. ماساژ نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. می توانید بیلیارد، تنیس روی میز و دارت بازی کنید. حتی برای کودکان هم مکان بازی مخصوصی تعبیه شده است.
این هتل تنها یک کیلومتر با پارک آبی آکوآ دیریم و کمتر از ۲ کیلومتر با مرکز خرید کاراجان پوینت سنتر فاصله دارد. فرودگاه دلامان هم در ۱۰۰ کیلومتری اینجا واقع شده است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل گرین نیچر را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 630
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان ماساژ
سونا/ جکوزی استخر امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک
سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس خشکشویی    
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر