هتل گرند هالیک

استانبول, هتل های استانبول, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 10 تیر 1397 10 تیر 1397


هتل گرند هالیک

Grand Halic Hotel
هتل 4 ستاره

هتل گرند هالیک در مرکز منطقه ی بیک اوغلو در استانبول قرار گرفته و منظره ای رو به خلیج و دریای زیبای گلدن هورن دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده و سالن ورزش اشاره کرد.
این هتل اتاق و سوئیت های راحت با اتاق نشیمن جداگانه و تلویزیون صفحه تخت دارد. هر اتاق همچنین با سیستم تهویه هوای سرد و گرم تجهیز شده و وای فای رایگان دارد. استخر سرپوشیده ی این استخر بهترین مکان برای استراحت پس از یک روز گردشی می باشد. همچنین حمام سنتی ترکی، سونای خشک و ماساژ برای علاقه مندان تدارک دیده شده است. رستوران آدالی که در طبقه ی آخر هتل قرار گرفته، انواع غذاهای ترکیه ای را به همراه منظره ای زیبا از آسمان تاریخی استانبول ارائه می دهد. کافه راکی با فضایی آغشته از رائحه ی تخم بادیان آماده ی پذیرایی از مهمانانی است که به بیلیارد یا موسیقی علاقه دارند. می توانید در کافه ی رود دوپیرا در لابی هتل نشسته و یک فنجان قهوه ترکی عالی میل کنید.ایستگاه تراموآی تونل در خیابان شلوغ استقلال تنها ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. پل گالاتا نیز در ۱۰۰ متری قرار گرفته است. پارکینگ هتل رایگان می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل گرند هالیک را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 177 اینترنت wifi رایگان استخر امکانات معلولین
رستوران مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق خشکشویی
       
       
       
       
       
 


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر