هتل کوشتور کلاب

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 7 مرداد 1397 7 مرداد 1397


هتل کوشتور کلاب

Kustur Club Holiday Village
هتل 5 ستاره

اتاق‌‌ شما در هتل کوشتور کلاب کوش آداسی دکوراسیونی زیبا و مدرن دارد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه‌‌های ماهواره-ای و مینی بار است.
وقت غذاست، سری به ۳ رستوران هتل که انواع غذاها از ایتالیایی گرفته تا ترکی و آسیای دور را سرو می‌‌کنند، بزنید و از غذا خوردن در هتل کوشتور کلاب لذت ببرید. هتل شما پنکیک هم سرو می‌‌کند و برای صرف نوشیدنی می‌‌توانید از نوشیدنی‌‌هایی که ۵ بار هتل سرو می‌‌کنند نیز لذت ببرید.
برای استراحت و تفریح شما، هتل کوشتور کلاب ساحل اختصاصی، ۲ استخر روباز با سرسره‌‌های آبی و حمام ترکی و همچنین باشگاه تناسب‌اندام، سونا و زمین تنیس هم دارد. اطراف استخر‌‌های هتل کوشتور کلاب، امکانات حمام آفتاب گرفتن و همچنین صندلی‌‌های سایبان دار قرار دارند. می‌‌توانید از خدمات ماساژ لذت ببرید و یا با ۲۵ دقیقه رانندگی به شهر باستانی افسوس بروید. همچنین برای کودکان مینی کلابی در هتل قرار دارد که از ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴.۳۰ تا ۱۷.۳۰ فعالیت می‌‌کند. همچنین هتل شما در قسمت‌‌های عمومی، اینترنت بی‌‌سیم رایگان نیز ارائه می‌‌دهد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل کوشتور کلاب را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 450
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان استخر کودکان پارک آبی ماساژ
سونا/ جکوزی استخر امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی نگهداری کودک سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلویزیون
سالن کنفرانس آشپزخانه
سرویس چای آسانسور حمام مبلمان

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر