هتل کنیل ورت ریزورت اند اسپا

گوا, هتل های گوا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 1 آبان 1397 1 آبان 1397


هتل کنیل ورت ریزورت اند اسپا

Kenilworth Resort Spa hotel
هتل 5 ستاره

هتل کنیل ورت ریزورت اند اسپا گوا در فاصله 9 دقیقه پیاده روی از ساحل قرار دارد همچنین فاصله آن از فرودگاه بین المللی Dabolim چهارده کیلومتر است. در این هتل آبگرم، 6 گزینه غذا خوری و بزرگترین استخر شنای گوا با یک جکوزی هوای آزاد در انتظار مهمانان است. پارکینگ رایگان ارائه می شود.

هتل تنها 25 دقیقه از ایستگاه راه آهن Margao فاصله دارد. کلیسای قدیمی گوا و معبد منگسی در فاصله 35 دقیقه با هتل قرار دارند. هر اتاق دارای تلویزیون کابلی صفحه تخت، صندوق امانات، مینیبار و امکانات چای / قهوه است. از بالکن های اختصاصی اتاقها میتوان چشم انداز زیبای بیرونی را دید.

این هتل دارای فروشگاه و میز پذیرش 24 ساعته است. خدمات مبادله ارز و ایستگاه تور در دسترس هستند. کرایه ماشین، خشکشویی و خدمات شاتل فرودگاه نیز با هزینه های اضافی انجام می شود. غذاهای شمال غربی هندی در Mallika در فضای باز سرو میشوند و در رستوران پورتوفینو می توانید از غذاهای ایتالیایی لذت ببرید.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل کنیل ورت ریزورت اند اسپا را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 104
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ سونا/ جکوزی ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس خشکشویی سرویس چای
سیستم سرمایشی / گرمایشی
پارکینگ نگهداری کودک صندوق امانات مبلمان
حمام سشوار تلفن آشپزخانه
آسانسور یخچال    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر