هتل کروانسرای

بدروم, هتل های بدروم, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 24 تیر 1397 24 تیر 1397


هتل کروانسرای

Kervansaray Bodrum Hotel
هتل 5 ستاره

هتل کروانسرای بدروم هتلی مجلل در منطقه ی زیتونلی کاهوه توربا و در مجاورت دریا قرار گرفته است. شهر بودروم ۱۱ کیلومتر با اینجا فاصله دارد. انواع فعالیت های تفریحی و استخر سرپوشیده و فضای باز برای این هتل تعبیه شده است.در معماری اینجا دقت و سلیقه بسیار بکار رفته تا با طراحی و رنگ بندی زیبا، راحتی و آسایش مسافران را دوچندان نمایند. بالکن های خصوصی و حمام خصوصی نیز اوقات خوشی را برای اقامت شما تضمین خواهد کرد.

رستوران های سرپوشیده و هوای آزاد زیادی هم در این اطراف هست که می توانید قبل از استراحت در زیر آفتاب در آنها میان وعده یا ناهار سفارش دهید. رستوران منوی سفارشی سلطان نیز گزینه ای مناسب برای گذراندن شبی بیاد ماندنی با غذایی لذیذ خواهد بود. آکروبات بازهای ماهری که در مینی کلوپ هتل به نقش آفرینی می پردازند، در تمام طول روز خاطراتی فراموش نشدنی برای کودکان فراهم خواهند نمود.

مهمانان می توانند با استفاده از امکانات و فعالیت های تفریحی هتل سرگرم شوند مانند بازی تنیس، بسکتبال یا بیلیارد. ورزش های آبی متفاوتی نیز برای انجام وجود دارند. در طول روز نیز می توانید شاهد کنسرت های دلنشین، نمایش های رنگارنگ و اجراهای بی نظیر هنرمندان باشید. برای استراحت هم می توانید از برنامه های ورزشی، حمام ترکی و حمام بخار هتل استفاده کنید.پارکینگ خصوصی در هتل مهیا می باشد و نزدیک ترین فرودگاه در ۲۱ کیلومتری واقع شده است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل کروانسرای را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 420 کافی نت اینترنت wifi با هزینه باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی
استخر زمین تنیس پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس سیستم سرمایشی / گرمایشی
آسانسور      
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر