هتل کادیکاله

بدروم, هتل های بدروم, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 23 تیر 1397 23 تیر 1397


هتل کادیکاله

Kadikale Hotel
هتل 5 ستاره

کادیکاله ریزورت (Kadikale Resort) نام هتلی زیبا و پنج ستاره در منطقه کادی‌کالسی (Kadikalesi) در بدروم است. این هتل در نزدیکی ساحل دریا قرار گرفته و مهمانان را به تماشای مناظری پانوراما از ماسه‌های طلایی، دریای نیلگون و انبوه گل‌های کاغذی خوشرنگ فرا می‌خواند. این ریزورت جایی فراتر از یک اقامتگاه است و افراد در آن میتوانند خود را به دل طبیعت زده و از مناظر زیبای منطقه حظ وافر ببرند.

به گفته سایت هتل به آدرس kadikaleresort.com، یکی از مهمترین ویژگیهای «کادیکاله ریزورت» وجود یک قلعه تاریخی در وسط هتل است. این قلعه کادیکاله نام دارد و هتل، نام خود را از این اسم برگرفته است. قلعه مزبور از عصر هلنیستی (Hellenistic) یعنی دورهای که یونانیهای باستان در اوج قدرت بودند بر جای مانده و امروزه یکی از مهمترین آثار باستانی بدروم محسوب میشود.

این هتل ۲۹۳ اتاق دارد به این شرح: ۱۴۱ اتاق نمای دریا، ۱۲۲ اتاق نمای باغ، ۲۲ سوئیت خانوادگی و ۸ سوئیت King. مهمانان هتل علاوه بر انجام ورزشهای آبی از قبیل قایقسواری، موجسواری، توپ آبی (water ball)، جت اسکی، اسکی روی آب و پاراسیلینگ، میتوانند دیگر ورزشهایی از قبیل تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینیفوتبال، مینیگلف، آیروبیک و ژیمناستیک را نیز انجام دهند.

در اسپای هتل نیز خدمات متنوعی ارائه میشود که ذیلاً به برخی از آنها اشاره میگردد: حمام ترکی، سونا، ویتامین بار، اتاق بخار، انواع ماساژ (تایلندی، ضداسترس، کلاسیک، بالی، ورزشی، نفرتیتی، پزشکی و…)، عطردرمانی، استحمام‌درمانی (Balneotherapy) و… دیگر امکانات هتل: چندین استخر، دو استخر ویژه کودکان، دو استخر آبشاری، ساحل و کاباناهای اختصاصی، وایفای در لابی، مرکز تناسب اندام، مینی کلاب، محوطه بازی کودکان، مرکز خرید، سلمانی، پزشک و….

«کادیکاله ریزورت» از مرکز شهر تورگوتریس (Turgutreis) 3 کیلومتر، از مرکز شهر بدروم ۱۸ کیلومتر و از فرودگاه میلاس-بدروم ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل کادیکاله ریزورت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 254 ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی استخر کودکان
ماساژ سونا/ جکوزی استخر پارکینگ
رستوران کافی شاپ صندوق امانات
خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی      
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر