هتل پیگال ریزورت

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 1 مرداد 1397 1 مرداد 1397


هتل پیگال ریزورت

Pigale Beach Resort
هتل 3 ستاره

هتل پیگال بیچ ریزورت در کوش آداسی واقع شده و دارای ۸۰۰ متر ساحل خصوصی می باشد.  این هتل در فاصله ی ۳٫۵ کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است که در مکان برپایی آن هر چند دور از شهر است اما یک شهرک کامل و جدید وجود دارد که شامل مغازه ها و فروشگاه های متوع، رستوران ها و مراکز جشن، و دیگر امکانات می شوند. اگر به روبروی هتل دقت کنید متوجه می شوید که یک سیستم حمل و نقل وجود دارد پس جای نگرانی برای تردد های شما نیست.

هتل پیگال بیچ ریزورت دارای استخر در فضای باز، زمین تنیس و سرویس اینترنت بی سیم می باشد. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه و دارای بالکن هستند. در اتاق ها تلویزیون و ماهواره هم وجود دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. این هتل تا مرکز کوش آداسی ۴ کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر ۷۰ کیلومتر فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل پیگال بیچ ریزورت را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 116 اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان
استخر زمین تنیس امکانات معلولین خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران صندوق امانات نگهداری کودک سیستم سرمایشی / گرمایشی
پارکینگ خشکشویی    
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر