هتل پالوما پاشا ریزورت

ازمیر, هتل های ازمیر, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 6 خرداد 1397 21 خرداد 1397


هتل پالوما پاشا ریزورت

Paloma Pasha Resort
هتل 5 ستاره

هتل پالوما پاشا هتلی ۵ ستاره و لوکس از مجموعه هتل های پالوما در ترکیه می باشد که در ازمیر قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر ازدره ۱ کیلومتر ، کوش آداسی ۳۵ کیلومتر و ازمیر ۵۵ کیلومتر می باشد. این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.
این هتل کنار ساحل قرار دارد و به طور کل ۲۶۸ اتاق ، یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده دارد. این هتل هم برای مجردها و هم برای متاهل ها جای ایده آلی می باشد. هتل پالوما پاشا در منطقه ای آرام قرار گرفته که دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. محلی مناسب برای ریلکس کردن و لذت بردن از نمای زیبای دریا و باغ های اطرافش.
هتل پالوما پاشا ریزورت دارای ۲۶۸ اتاق می باشد که شامل اتاق های استاندارد ، سوییت های خانواده و سوییت های تراس دار می شود و هر کدام از آنها نمایی به سوی دریا یا باغ و شهر دارند. اتاق های ساحلی این هتل با بهترین استانداردها و کیفیت بیشترین راحتی را برای میهمانانش فراهم می کند.
رستوران های هتل پاشا غذاهای ارگانیک سرو می کنند. رستوران پالوما صبحانه ، ناهار و شام را به صورت منوی باز سرو می کند ؛ رستوران آدا غذاهای دریایی برای شام تهیه می بیند ، رستوران سافران غذاهای سنتی ترکی سرو می کند و شما می توانید غذاهای مکزیکی را در رستوران سانتافه در کنار نمای زیبایی از دریای اژه میل کنید.
میهمانان هتل می توانند از خدمات آبگرم ، ماساژ، حمام ترکی ، سونا و سونای بخار این مجموعه استفاده کنند.انواع ماساژ درمانی در این مرکز انجام می گیرد که هزینه های آن باید جداگانه پرداخت شود. این هتل همچنین یک استخر سرپوشیده نیز داخل مجموعه دارد که میهمانان بتوانند در هر وضعیت هوایی از استخر استفاده کنند.
اتاق های کنفرانس این هتل برای انواع برنامه ها مجهز می باشد همچنین در این سالن عروسی های مجللی نیز برگزار می شود.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور ازمیر را دارید می توانید هتل پالوما پاشا ریزورت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ازمیر را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ازمیر نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ازمیر آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 268 اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی استخر
بیلیارد زمین تنیس امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی
صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
       
       
 


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر