هتل ویستا هیل

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 7 مرداد 1397 7 مرداد 1397


هتل ویستا هیل

Vista Hill Hotel
هتل 5 ستاره

هتل ۵ ستاره ویستا هیل (Vista Hill) یا همان هتل Onura سابق در فاصله ۶ کیلومتری شهر کوش آداسی و در کنار هتل فانتاسیا دلوکس واقع شده است. هتل با نام قبلی (انورا) یکی از قدیمی ترین هتل های منطقه بوده است که در سال ۲۰۱۱ نوسازی کاملی روی آن انجام گرفته است . این هتل با دارا بودن ۳۱۵ اتاق در فاصله ۸۰ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes (ازمیر) واقع شده است همچنین این هتل در فاصله ای تقریبا نزدیک از خانه حضرت مریم (۱۵ کیلومتر) واقع شده است .

دسترسی آسان و سریع با دلموش به مرکز شهر با صرف هزینه ای اندک میسر است. امکاناتی مانند حمام ترکی، سالن های مخصوص ماساژ و درمان های زیبایی و سالن ورزشی مجهز با کادر آموزشی مجرب ، ورزشهای آبی، تنیس، بلییارد، بسکتبال، فوتبال ساحلی و . . .ازجمله امکانات ورزشی و تفریحی این هتل می باشند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل ستاره ویستا هیل را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 315
اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان استخر کودکان پارک آبی ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی  
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر