هتل ولکام پلازا پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 27 دی 1397 9 بهمن 1397


هتل ولکام پلازا

Welcome Plaza Hotel
هتل 3 ستاره

هتل ولکام پلازا پاتایا در جنوب شهر پاتایا بنا شده است. این هتل در نزدیکی خیابان واکینگ استریت قرار دارد و مراکز تفریحی و تجاری متعددی را در نزدیکی خود میبیند. خیابان واکینگ در نزدیکی هتل می‌باشد و می‌توانید از رستوران ها و کافه های اطراف هتل نهایت استفاده را ببرید. هتل در 200 متری ساحل و خیابان های معروف پاتیا قرار گرفته. هتل ولکام پلازا مجموعا 270 اتاق دارد.اتاق سوپریور، اتاق دیلاکس.تمام اتاق ها مجهز به امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی با آب گرم و سرد، تهویه مطبوع هوا، صندوق امانات، اینترنت رایگان در رستوران اختصاصی هتل می‌توانید غذاهای محلی و لذیذ میل کنید.استخر روباز، استخر کودکان، صرافی، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، اینترنت راسگان، خشکشویی و جایگاه نگهداری از چمدان برای استفاده میهمانان مهیا است.هتل ولکام پلازا پاتایا تا مرکز شهر حدود 450 متر و تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی حدود 124 کیلومتر فاصله دارد.
در همه اتاق های این مجموعه زیبا تمام امکانات برای یک گردشگر ومیهمان وجود دارد.سیستم صوتی تصویری ،سیستم ماهواره، تلفن ،سرویس بهداشتی ،حمام ودستشویی،یخچال ، پنکه ، کولر گاوصندوق .
هتل ولکام پلازا پاتایا، آرامش وراحتی را به گردشگران ومسافران هدیه میکنند .اگر قصد اقامت در هتلی ارزان ولی باکیفیت را دارید یکی از ویژه ترین پیشنهاد های ما به شما همین هتل ولکام پلازا است که بدون شک نیاز های شمارا برطرف میکند!

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل ولکام پلازا را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 269
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
ماساژ
نگهداری کودک
خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی
استخر
تلویزیون
آسانسور
صندوق امانات
مینی بار
سشوار
سیستم صوتی
پارکینگ
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر