هتل وست آدا این

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 2 مرداد 1397 2 مرداد 1397


هتل وست آدا این

West Ada Inn Hotel
هتل 3 ستاره

هتل وست آدا این که در مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته،  تا سواحل معروف لیدیز بیچ 8 دقیقه پیاده فاصله داشته و همچنین چشم انداز فوق العاده ای بر دریای اژه دارد. این هتل آرام و راحت دارای یک تراس، اینترنت بیسیم رایگان و یک استخر شنا بوده و تمام بخش های این هتل به گونه ای طراحی شده اند که افراد معلول با صندلی های چرخدار به راحتی می توانند به آن اماکن مختلف دسترسی داشته باشند.

تعداد کل اتاق های راحت و جادار این هتل 108 اتاق می باشد و تمام آنها دارای حمام اختصاصی، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و تهویه مطبوع هوا هستند. با قرار گرفتن این هتل بر روی تپه، از پنجره اکثر اتاق ها، رستوران ها، لابی و باغ جلویی، چشم انداز وسیعی از دریا قابل مشاهده است. در این هتل از چشم انداز خیره کننده دریا و غروب خورشید در حالیکه در تراس رستوران مشغول صرف غذایی لذیذ هستید و یا در لابی یا باغ راحت روی صندلی نشسته اید لذت خواهید ببرید. همچنین با درنظر گرفتن سرویس های این هتل متوجه خواهید شد که این هتل نسبت به ستاره های آن بسیار برتر است.

هتل وست آدا این دارای چشمه آب معدنی منحصر به فردی است که سرشار از منیزیم و کلسیم می باشد و در حمام ها، استخر شنا و همچنین در حمام ترکی و اتاق ماساژ بطور رایگان در جریان و در دسترس است. تمام این موارد برای آرامش همراه با سلامتی میهمانان این هتل در نظر گرفته شده است. در طول فصل زمستان، حمام ترکی و استخر تعطیل می باشند.
فاصله این هتل تا شهر قدیمی اِفِسوس و خانه ویرجین ماری تنها 18 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 70 کیلومتر است. تقریباً در هر دقیقه یک اتوبوس عمومی در ایستگاه درب جلوی هتل قابل دسترسی می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل وست آدا این را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 108
ساحل اختصاصی اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی استخر
امکانات معلولین پارکینگ صندوق امانات ورود حیوانات خانگی آزاد
رستوران مینی بار نگهداری کودک خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی
سالن کنفرانس
   
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر