هتل هیلتون پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 4 بهمن 1397 4 بهمن 1397


هتل هیلتون پاتایا

Hilton Pattaya Hotel
هتل 5 ستاره

هتل هیلتون پاتایا منظره ای ۱۸۰ درجه از ساحل پاتایا دارد و با یک استخر وسیع و سالن ورزشی تکمیل شده است. از اینجا به بیش از ۳۰۰ مرکز خرید و رستوران دسترسی مستقیم خواهید داشت که همگی در یک مجموعه ی ساحلی متمرکز شده اند. فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز ۱٫۵ ساعت با هتل فاصله دارد.

اتاق های وسیع هتل که با کفپوش چوبی و رنگ های ملایم تزئین شده، دارای یک اتاق نشیمن آرام و راحت است و برای هرکدام یک بالکن خصوصی فراهم می باشد. تلویزیون صفحه تخت ۳۷ اینچ با حمام خصوصی کاملا مجهز از امکانات استاندارد هتل هستند.مهمانان در اینجا با گزینه های متنوعی از ورزش های آبی و فعالیت های تفریحی روبرو خواهند شد.

مهمانان می توانند روز خود را با صبحانه ای کامل در رستوران Edge شروع کنند که غذاهای بین المللی را در آشپزخانه ی اوپن و با منظره ای از خلیج سرو می کند. رستوران های Flare و Drift نیز وعده های غذایی عالی دارند. در کافه Horizon که در پشت بام واقع شده می توانید انواع دسر و میان وعده را سفارش دهید.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل هیلتون پاتایا را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 302
اینترنت wifi رایگان اینترنت wifi با هزینه ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی
استخر امکانات معلولین پارکینگ صندوق امانات
رستوران مینی بار سالن کنفرانس خدمات 24 ساعته اتاق
نگهداری کودک خشکشویی    
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر