هتل هیلتون بدروم

بدروم, هتل های بدروم, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 24 تیر 1397 24 تیر 1397


هتل هیلتون بدروم

Hilton Bodrum Hotel
هتل 5 ستاره

هتل هیلتون بدروم در منتهی الیه شمالی شبه جزیره ی بودروم قرار گرفته و دارای ۶ رستوران، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و وای فای رایگان می باشد.
اتاق ها بسیار مدرن هستند و به سیستم تهویه هوا، بالکن اختصاصی با مناظری رو به دریای اژه، تلویزیون صفحه تخت و مبلمانی لوکس با رنگ های طبیعی و زیبا تجهیز شده اند. مهمانان می توانند از غذاهای سنتی ترکیه ای، ایتالیایی، مدیترانه ای و حتی غذاهای دریایی رستوران های این هتل میل کنند. در رستوران اصلی می توانید صبحانه را بر روی بالکن با مناظر پانورامای زیبا از خلیج میل کنید.
مرکز ورزشی خصوصیاتی بین المللی دارد و انواع سرویس های درمانی را ارائه می دهد. وان آب گرم، سونا و تخت های آفتابگیری از دیگر امکانات آن می باشند.
فرودگاه میلاس بودروم حدود ۲۹ کیلومتر با اینجا فاصله دارد. آژانس کرایه ماشین نیز در دسترس شماست و پارکینگ هتل رایگان می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل هیلتون را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 490 کافی نت اینترنت wifi با هزینه ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی
استخر زمین تنیس امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی
رستوران کافی شاپ سالن کنفرانس خدمات 24 ساعته اتاق
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر