هتل هیلتون ازمیر

ازمیر, هتل های ازمیر, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 12 خرداد 1397 21 خرداد 1397


هتل هیلتون ازمیر

Hilton Izmir Hotel
هتل 5 ستاره

هیلتون ازمیر Hilton Izmir هتلی شیک و مجلل در شهر ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه – است.

این هتل در مرکز شهر ازمیر و در کنار شهر قدیمی (Old Town) واقع شده و فقط چند دقیقه با فروشگاه ها، اماکن تفریحی و مراکز فرهنگی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) فقط 18 کیلومتر است.

از اتاق های هتل می توان خلیج تحسین برانگیز خلیج ازمیر را به تماشا نشست. صرف غذاهای مدیترانه ای در رستوران هتل واقع در طبقه سی و یکم، در کنار تماشای این خلیج خاطره ای خوش در ذهن مهمانان به جای می گذارد.

در این هتل امکان برگزاری نشست هایی با حضور 2 تا 1000 مهمان وجود دارد. بنا به گفته سایت هتل، «هیلتون ازمیر» دارای امکاناتی همچون 16 اتاق جلسات و یک سالن بزرگ رقص است و لذا میزبان خوبی برای برگزاری انواع کنفرانس ها و جشن های ازدواج به شمار می رود.

این هتل زیبا امکانات تفریحی بسیاری دارد که مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده، امکان پرداختن به ورزش هایی همچون اسکواش و تنیس از آن جمله است. در هتل همچنین کلاس های ورزش برای علاقمندان برگزار می شود.

اتاق های هتل به شیوه مدرن دکور و تزئین شده و به اینترنت پرسرعت، یک میز کاری و صندلی آرگونومیک مجهز است. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره دید کوه، شهر و سواحل خلیج ازمیر است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور ازمیر را دارید می توانید هتل هیلتون ازمیر را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ازمیر را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ازمیر نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ازمیر آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 380 اینترنت wifi رایگان اینترنت wifi با هزینه ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی ماساژ سونا/ جکوزی استخر
زمین تنیس امکانات معلولین بیلیارد ورود حیوانات خانگی آزاد
رستوران مینی بار خشکشویی خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات      
       
       
 


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر