هتل مارینم

استانبول, هتل های استانبول, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 29 خرداد 1397 29 خرداد 1397


هتل مارینم

Marinem Hotel
هتل 3 ستاره

هتل مارینم در قدیمی ترین بخش شهر استانبول واقع شده است و دارا ی 70 اتاق و سوئیت شیک مجهز به دسترسی رایگان به اینترنت بیسیم می باشد. برای ایجاد راحتی دو چندان، داخل سوئیت های هتل یک وان هیدروماساژ قرار داده شده است.

روز خود را با صبحانه ی سلف سرویس هتل مارینم آغاز کنید. در طول روز انواع غذا های بین المللی و ترکی سنتی در رستوران هتل سرو می شوند و کافه ی لابی نوشیدنی ارائه می دهد.

موقعیت مرکزی هتل مارینم آن را به اقامتگاهی فوق العاده برای سفر شما به استانبول تبدیل می کند. پرسنل سخت کوش هتل انواع خدمات از جمله هماهنگ کردن تور های مختلف، نهار های بسته بندی شده و کرایه ی اتومبیل را به شما ارائه خواهند داد. فرودگاه بین المللی آتاتورک در 17 کیلومتری هتل مارینم قرار گرفته است. مسجد سلیمانیه در فاصله ی 9 دقیقه پیاده روی و بازار بزرگ در فاصله ی 14 دقیقه پیاده روی از هتل واقع شده اند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل مارینم را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 70 اینترنت wifi رایگان امکانات معلولین پارکینگ
خشکشویی سشوار تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران
مینی بار سیستم صوتی خدمات 24 ساعته اتاق
       
       
       
       
 


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر