هتل لو بلو

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 7 مرداد 1397 7 مرداد 1397


هتل لو بلو

Le Bleu Hotel & Resort
هتل 5 ستاره

هتل و استراحتگاه لو بلو (نوا بیچ کلاب سابق)، با نام کامل لو بلو هتل اند ریزورت (Le Bleu Hotel & Resort)، هتلی است در منطقه کوش آداسی واقع در جنوب غرب ترکیه با ۲۶۳ اتاق. این هتل زیبای مشرف به دریا، بر کرانه پهنه نیلگون اژه واقع شده و در آن می‌توان تلاقی چشم‌نواز خورشید و دریا را به تماشا نشست. لو بلو دارای استخرهای بزرگ روباز، زمین تنیس و اسپای مجهز به سونا، حمام ترکی و خدمات ماساژ می‌باشد.

هتل لو بلو محلی مناسب برای گذراندن تعطیلاتی خاطره‌آمیز است و از امکانات اتاق‌های آن می‌توان به یخچال کوچک، تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های ماهواره‌ای و نیز تهویه مطبوع اشاره کرد. اتاق‌های هتل به تازگی بازسازی شده است.

هتل لو بلو دارای رستوران سفارش از منو (A la carte) و بوفه باز است. بار هتل نیز در تمام طول روز آماده خدمت رسانی به مشتریان است. «لو بلو» از مرکز کوش آداسی ۳ کیلومتر و از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) 70 کیلومتر فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل لو بلو را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 263
کافی نت اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی ماساژ سونا/ جکوزی استخر
پارکینگ صندوق امانات تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس خشکشویی تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار تلفن سیستم صوتی فروشگاه
سرویس چای آشپزخانه مبلمان آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر