هتل لا گولز کورت

گوا, هتل های گوا, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 26 مهر 1397 26 مهر 1397


هتل لا گولز کورت

La Gulls Court hotel
هتل 3 ستاره

هتل لا گولز کورت در گوا در منطقه آنجونا قرار دارد. ساحل واگاتور در مجاورت این هتل میباشد که امکان دسترسی به آن و گذراندن اوقاتی خوش در این ساحل زیبا با اقامت در هتل لا گولز کورت وجود دارد. موقعیت هتل به گونه ایست که شما برای رفتن به مراکز خرید و شهر پانجیم احتیاجی ندارید مسافت زیادی را طی کنید. همچنین برای رفتن به ساحل های معروف و پرطرفدار گوا و انجام غواصی و سایر تفریحات آبی کافیست زمان کوتاهی را صرف کنید.

هتل دارای 48 اتاق تمیز با تجهیزات لازم میباشد. تهویه مطبوع - تلویزیون - تخت خواب راحت - مینی بار - دستگاه چای / قهوه ساز - گاو صندوق و حمام مجهز از امکانات اتاق ها میباشد. برای داشتن اقامتی آرام و استراحت کردن، اتاق های هتل آماده شده اند و تمام آنچه احتیاج دارید در اختیارتان است. بالکن اختصاصی اتاق ها هم فضای مناسبی را ایجاد کرده تا بتوانید از مناظر لذت ببرید.

فضای سبز هتل، محیط چشمنوازی را در اختیارتان میگذارد تا با قدم زدن در آن روحتان تازه شود. استخر روباز هتل هم برای گذراندن لحظات شاد شما در کنار عزیزانتان در اختیار است تا تنتان را به آب بسپارید و در زیر آفتاب گرم و لذت بخش نشاط پیدا کنید. سالن بدن سازی - جکوزی و اسپا هم از امکانات هتل است که مهمانان را در طول اقامتشان سرگرم میکند تا به بهترین نحو از تعطیلاتشان و سفر به جزیره گوا بهره ببرند .

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل لا گولز کورت را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 48
اینترنت wifi رایگان تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ استخر سالن کنفرانس سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی تلویزیون حمام سشوار
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان تلفن
   
 
 
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر