هتل لابراندا پرنسس

بدروم, هتل های بدروم, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 21 تیر 1397 21 تیر 1397


هتل لابراندا پرنسس بدروم

Labranda Gulluk Princess
هتل 4 ستاره

هتل لابراندا پرنسس بدروم در منطقه‌ی گولّوک قرار دارد. وقتی وارد اتاق خودتان در هتل لابراندا پرنسس بدروم می‌شوید با اتاقی که سرویس حمام و دستشویی اختصاصی با وان یا دوش و همچنین سشوار دارد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، مینی بار و صندوق امانات است، روبه‌رو می‌شوید.
و اما غذا! هر روز صبح صبحانه‌ای غنی در هتل سرو می‌شود. همچنین رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی را در اختیارتان قرار می‌دهد.
آماده‌ی استراحت و تفریح هستید؟ هتل لابراندا پرنسس بدروم ساحل خصوصی، استخر و سونا، سالن ورزش و استخر روباز در خدمت شماست. همچنین می‌توانید در هتل دارت، تنیس روی میز و بیلیارد هم بازی کنید و یا در تراس آن حمام آفتاب بگیرید

راستی! هتل شما برنامه‌های شبانه هم به کمک کادر مجربش تدارک می‌بیند. اینترنت بی‌سیم رایگان هم در دسترس شماست. خلیج گولّوک در ٧۵٠ متری هتل شما قرار دارد.
سفر خوبی بود؟ فرودگاه میلاس-بدروم در ۱۱.۵ کیلومتری هتل لابراندا پرنسس قرار دارد. می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی از سرویس رفت‌و‌برگشت به فرودگاه هم بهره‌مند شوید.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل لابراندا پرنسس را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی ترانسفر فرودگاهی
تاکسی سرویس سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی
استخر پارکینگ صندوق امانات خشکشویی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس تلویزیون سشوار سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی تلفن مبلمان حمام
سرویس چای آشپزخانه یخچال آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر