هتل لابراندا مارس

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 20 مرداد 1397 22 مرداد 1397


هتل لابراندا مارس

Labranda Mares Hotel
هتل 5 ستاره

هتل لابراندا مارس مارماریس در فاصله ۵ کیلومتری از مرکز شهر مارماریس واقع شده است و جزء زنجیره هتل های GRAND YAZICI می‌باشد. هتل لابراندا مارس مارماریس در حاشیه خلیج شهر مارماریس و نزیدک به جاذبه های توریستی آن واقع شده و ازساحل و پلاژ اختصاصی برخوردار می‌باشد.

هتل لابراندا مارس از یک ساختمان اصلی و یک ساختمان ویلاها ساخته شده است. سرویس دهی هتل به صورت ALL می‌باشد. از امکانات ورزشی و تفریحی میتوان به استخر، پارک آبی، ژیمناستیک، ایروبیک، ژیمناستیک، بوچیا، تناسب اندام و تنیس اشاره کرد. برنامه‌های متنوعی نیز برای کودکان در باشگاه کودکان ارائه می‌شود ونمایش های زیبایی را برای آنها اجرا می‌نمایند.

نگهداری از کودک نیز با هزینه اضافی انجام می‌شود. هتل هتل لابراندا مارس دارای خدمات تفریحی شبانه مختلفی از جمله موزیک زنده و آواز و نمایش است که به فراخور زمان هرشب اجرا می‌گردد. خدمات SPA شامل اتاق ماساژ، باشگاه بدن سازی، حمام ترکی، ‌سونا می‌باشد. هتل تا مرکز شهر ۵ کیلومتر و تا فرودگاه ۹۰ کیلومتر فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل لابراندا مارس را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 240
کافی نت
اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی پارک آبی ماساژ سونا/ جکوزی
استخر سالن بازی تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
صندوق امانات
نگهداری کودک سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی خشکشویی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار سرویس چای مبلمان آشپزخانه
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر