هتل فورچون میرامار

گوا, هتل های گوا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 2 آبان 1397 2 آبان 1397


هتل فورچون میرامار

Fortune Miramar hotel
هتل 5 ستاره

هتل فورچون میرامار گوا هتلی 5 ستاره در قسمت شمالی استان گوا می باشد و فقط 2 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. با استفاده از دوچرخه هایی که به صورت رایگان در اختیار مسافرن قرار می گیرد می توانید به راحتی از جاذبه های توریستی گوا دیدن نمایید

هتل در مجموع دارای 45 اتاق می باشد که به صورت دلوکس، استاندارد و اکسکیوتیو می باشند. از امکانات رفاهی این اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، چای و قهوه ساز برقی، صندوق امانات، کمد لباس، دوش و وان و سیستم تهویه مناسب اشاره نمود. اینترنت بیسیم به صورت رایگان و در تمامی قسمت های هتل در دسترس مسافران می باشد.

ویژگی منحصر به فرد هتل فورچون میرامار، موقعیت جغرافیایی مناسب آن می باشد و فاصله اندکی از جاذبه های گردشگری گوا، مانند ساحل میرامار دارد.

صبحانه مقوی و کاملی هر روز صبح به صورت بوفه و سلف سرویس برای مسافران سرو می شود و رستوران هتل در وعده های ناهار و شام انواع غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی و آسیایی را سرو می نماید. از امکانات هتل می توان به باشگاه بدنسازی، استخر روباز، کارائوکه، پارکینگ رایگان، صرافی، خدمات نگهداری کودک، صرافی و خدمات خشکشویی اشاره نمود. کارکنان هتل به زبان های هندی و انگلیسی صحبت می نمایند و پذیرش به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور گوا می باشند.

موزه ملی گوا در فاصله 2.6 کیلومتری از هتل فورچون میرامار قرار گرفته است و فرودگاه بین المللی شهر گوا حدود 11 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل فورچون میرامار را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 45
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی تاکسی سرویس
استخر ماساژ پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس خشکشویی سرویس چای
سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلفن نگهداری کودک صندوق امانات مبلمان
حمام سشوار آسانسور  
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر