هتل سیلاچی

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی 29 مرداد 1397 29 مرداد 1397


هتل سیلاچی

Silachi Hotel
هتل 3 ستاره

هتل سیلاچی Silachi Hotel با قرارگیری در مرکز شهر ایروان این امکان را برای مسافران فراهم آورده است که در مدت بسیار کوتاهی بتوانند به تمام جاذبه‌های پایتخت ارمنستان دسترسی داشته باشند و از آنها بازدید کنند. فاصله هتل تا میدان جمهوری Republic Square ایروان فقط به اندازه ده دقیقه پیاده‌روی است. ایستگاه متروی ژنرال آندرانیک Zoravar Andranik نیز فقط ۳ دقیقه تا هتل سیلاچی Silachi Hotel فاصله دارد. برای رفتن به گالری هنر ملی ارمنستان National Art Gallery نیز ۱ کیلومتر مسیر را باید بپیمایید. بهتر است بدانید که اگر می‌خواهید از قطار هم استفاده کنید ایستگاه قطار ایروان در فاصله ۲ کیلومتری هتل سیلاچی Silachi Hotel قرار گرفته است درحالیکه فاصله تا فرودگاه Yerevan Airport 7 کیلومتر است.
اتاق‌های هتل سیلاچی Silachi Hotel بسیار راحت و نورگیر هستند و به امکانات رفاهی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی‌بار و اینترت وایفای رایگان مجهز شده‌اند. در حمام‌های جداگانه هر اتاق سشوار و لوازم بهداشتی نیز به صورت رایگان گذاشته شده است.
چندین رستوران مختلف در اطراف هتل سیلاچی Silachi Hotel هستند که فقط با کمی پیاده‌روی می‌توانید به آنها برسید. جهت صرف صبحانه هم می‌توانید از رستوران خودِ هتل استفاده کنید. انواع نوشیدنی ها هم در کافه بار هتل سیلاچی Silachi Hotel سرو می‌شود که یک میان‌وعده‌ی خوب جهت از بین بردن خستگی روز است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل هم شما را در خرید بلیط جاذبه‌های شهر و یا تورهای گردشگری راهنمایی می‌کند.
در هتل سیلاچی Silachi Hotel شما از مهمان‌نوازی ارمنی‌ها در کنار ارائه خدمات باکیفیت و رفتار مناسب کارکنان لذت خواهید برد و لحظات خوبی را در ایروان سپری خواهید کرد. علاقمندان به خرید می‌توانند خوشحال باشند که در اطراف هتل سیلاچی Silachi Hotel هم سوغاتی‌های این شهر و هم کالاهای دیگر به وفور یافت می‌شود.

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل سیلاچی را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 70
اینترنت wifi رایگان
تاکسی سرویس صندوق امانات
خشکشویی سشوار آسانسور سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران
مینی بار تلویزیون سیستم صوتی
سرویس چای تلفن حمام یخچال
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر