هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 15 مرداد 1397 15 مرداد 1397


هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ

Sentido Orka Lotus Beach Hotel
هتل 5 ستاره

هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ مارماریس با داشتن ۷۰۰ متر ساحل اختصاصی ، این هتل توسط درختان نخل احاطه شده است و فقط یک کیلومتر تا مرکز شهر ایچملر فاصله دارد. این هتل دارای استخر روباز دارای پارک آبی و مرکز اختصاصی آبگرم و ماساژ می باشد. اینترنت رایگان Wi-Fi در محوطه هتل قابل دسترسی می باشد.
اتاق های هتل سنتیدو لوتوس دکوراسیونی شیشه ای و چوبی دارد. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا ، بالکن ، مینی بار و امکانات چای و قهوه ساز می باشد. همچنین یک جعبه امانات نیز در اتاق ها موجود است که می توانید اشیا با ارزش خود را در آن نگهداری کنید.
میهمانان می توانند انواع غذاهای مختلف را در رستوران بوفه هتل امتحان کنند. رستوران های دارای منوی این هتل غذاهای دریایی ، استیک ، ایتالیایی و عثمانی سرو می کنند.
یک زمین بازی تنیس و یک استخر سرپوشیده نیز داخل هتل وجود دارد. مرکز ماساژ و ابگرم هتل شامل سونا ، اتاق های ماساژ ، حمام ، وان آبگرم و مرکز بدنسازی می شود. انواع دیگر فعالیت ها را نظیر بیلیارد ، تنیس روی میز ، دارت ، قایقرانی ، شیرجه و ورزش های آبی را می توان در این هتل انجام داد.
فرودگاه دالامان در فاصله ۱۰۴ کیلومتری هتل قرار دارد ، در صورت نیاز از تاکسی های هتل برای رفتن به فرودگاه می توان استفاده کرد که هزینه آن به صورت جداگانه باید پرداخت شود.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 444
سونا/ جکوزی
سالن بازی کودکان ترانسفر فرودگاهی
استخر پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
فروشگاه خشکشویی سالن کنفرانس  
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر