هتل سانیس افس رویال

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 6 مرداد 1397 6 مرداد 1397


هتل سانیس افسس رویال

Sunis Efes Royal Palace Resort & Spa
هتل 5 ستاره

هتل سانیس افس رویال کوش آداسی دارای ساحل اختصاصی می باشد. این هتل همچنین یک استخر روباز ، یک پارک آبی و یک استخر سرپوشیده دارد. هتل سانیس افس رویال در منطقه اوزدره واقع شده است. مرکز اسپای هتل شامل سونا ، باشگاه ورزشی ، حمام و خدمات ماساژ می شود.

با دکوری زیبا و شیک ، اتاق های هتل سانیس افس رویال بالکن و تهویه کننده هوا دارند. داخل اتاق ها نیز مینی بار ، تلویزیون صفحه تخت ، صندوق امانات و کتری برقی قرار دارد. همچنین اینترنت Wi-Fi نیز بصورت رایگان در دسترس است.

میهمانان هتل می توانند انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران هتل میل کنند. صبحانه به صورت بوفه در رستوران اصلی هتل سرو می شود و رستوران دیگر هتل نیز انواع غذاهای ایتالیایی ، آسیایی ، مکزیکی و دریایی را به صورت منو ارائه می دهد.

پارکینگ هتل رایگان است ، کارکنان هتل نیز به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشند و می توانند در کرایه کردن ماشین به شما کمک کنند و یا اطلاعاتی درباره نقاط گردشگری اطراف در اختیارتان قرار دهند.

فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر 46 کیلومتر از هتل فاصله دارد و خدمات ترنسفر فرودگاهی نیز با هزینه مجزا ارائه می گردد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل سانیس افس رویال را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 470
اینترنت wifi رایگان کافی نت ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی
ماساژ استخر پارکینگ صندوق امانات
رستوران مینی بار نگهداری کودک خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس آشپزخانه سیستم سرمایشی / گرمایشی
یخچال      
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر