هتل رکسوس پرمیوم بدروم

بدروم, هتل های سه ستاره, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 21 تیر 1397 21 تیر 1397


هتل رکسوس پرمیوم بدروم

Rixos Premium Bodrum Hotel
هتل 5 ستاره

هتل رکسوس پرمیوم بدروم دارای ۲ استخر در فضای باز است که با وان آب گرم، سالن ورزش و مرکز درمان های زیبایی تکمیل می شود. فرودگاه بودورم حدود ۲۵ دقیقه با اینجا فاصله دارد.
مساحت هتل ریکسوس حدود ۱۸۷ هزار مترمربع می باشد که دیوار اتاق های آن تماما شیشه ای بوده و منظره ای رو به درختان نخل اطراف هتل دارند. سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت و بالکن خصوصی از دیگر امکانات هر اتاق می باشند. زمین های ورزشی بسکتبال، فوتبال و والیبال برای علاقه مندان تعبیه شده است. مهمانان می توانند در کلاس های یوگا و کلاس های رقص شرکت کنند و لحظات پرنشاطی را تجربه نمایند.
حدود ۱۰ رستوران و کافی شاپ در این هتل تدارک دیده شده که از غذاهای بین المللی تا غذاهای محلی ترکیه ای را سرو می کنند. رستوران لیالی در تهیه غذاهای لبنانی مهارت خاصی دارد و فضای مجللی برای سرو غذا در نظر گرفته است. کافی شاپ آجا نیز انواع سوشی و کوکتل را در فضایی با منظره ی پانوراما از غروب خورشید سرو می کند.
این هتل حدود ۲ کیلومتر با منطقه ی توربا و ۱۰ کیلومتر با کافه ها و بازارهای مرکز شهر بودروم فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل رکسوس پرمیوم را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 347 کافی نت اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان استخر کودکان پارک آبی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر سالن بازی
پارکینگ صندوق امانات تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ سالن کنفرانس خدمات 24 ساعته اتاق
فروشگاه خشکشویی    
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر