هتل رادیسون بلو کوشامبی دهلی ان سی آر

قاضی آباد, هتل های قاضی آباد, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 14 آذر 1397 15 آذر 1397


هتل رادیسون بلو کوشامبی دهلی ان سی آر

Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel
هتل 4 ستاره

هتل رادیسون بلو کوشامبی دهلی ان سی آر قاضی آباد یکی از انتخاب های برتر در دهلی نو می باشد. هتل دارای استخر، مرکز تناسب اندام و بدنسازی، پارکینگ رایگان، و همچنین وای فای رایگان است. از هتل تا ایستگاه متروی کاشامبی با ماشین 5 دقیقه راه است.

در هتل خدمات لباسشویی اکسپرس و پذیرش 24 ساعته نیز وجود دارد. اتاق ها مجهز به صندلی ارگونومیک، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، آی پاد داک، حمام اختصاصی، وان، و دوش می باشند. برخی از اتاق ها به سالن تشریفات و پذیرایی هتل دسترسی دارند.

از رادیسون بلو کاشامبی دهلی ان سی آر تا ایستگاه متروی آکشاردام 5 دقیقه رانندگی، و تا ایستگاه راه آهن دهلی نو 20 دقیقه رانندگی است. از هتل تا فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی و پیست بین المللی بودا با ماشین 45 دقیقه، و تا نمایشگاه مارت، Greater Noida، نیز 30 دقیقه در راه خواهید بود.

در حالیکه رستوران آواتار برای میهمانان غذاهای بین المللی فراهم می کند، رستوران کاما غذاهای هندی گیاهی و مدرن سرو می کند. میهمانان می توانند در Lust Bar از خوردن کوکتل لذت ببرند. سرویس دهی 24 ساعته به اتاق ها نیز وجود دارد.

از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تجاری و اتاق جلسه اشاره کرد. روزنامه های هر روز در هتل در دسترس میهمانان است. پذیرش هتل می تواند چمدان های شما را نگهداری کند.

امکانات تفریحی سالن Shoolin، شامل اسپا، اتاق بخار و حمام آبگرم می باشد.

کارکنان هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور قاضی آباد را دارید می توانید هتل رادیسون بلو کوشامبی دهلی ان سی را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های قاضی آباد را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری قاضی آباد نیز می توانید با جاذبه های گردشگری قاضی آباد آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 547
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ سونا/ جکوزی ترانسفر فرودگاهی
صندوق امانات تاکسی سرویس امکانات معلولین سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی نگهداری کودک سالن بازی کودکان سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار تلویزیون مبلمان
یخچال پارکینگ آسانسور  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر