هتل دی آشوک دهلی

دهلی, هتل های دهلی, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 13 آبان 1397 13 آبان 1397


هتل دی آشوک

The Ashok hotel
هتل 4 ستاره

هتل دی آشوک دهلی نو در پایتخت هند واقع شده است و امکانات متعددی مانند استخر شنا، سونا و مرکز سلامتی و اسپا و مرکز تناسب اندام ارائه می دهد. وای فای رایگان در دسترس مهمانان است.

هر اتاق با تلویزیون با کانال های کابلی، تهویه مطبوع و مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و دمپایی تجهیز شده است. در این هتل یک سالن جلسات، خدمات نظافت اتاق، خدمات بلیط و یک میز تور، پارکینگ رایگان ارائه می شود. تبادل ارز و صندوق امانات در دسترس است.

این هتل در فاصله 2 کیلومتری از کاخ راشتراپاتی و 5 کیلومتر از دروازه هندوستان است. ایستگاه قطار دهلی نو در 9 کیلومتری است و فرودگاه بین المللی دهلی از هتل 15 کیلومتر فاصله دارد.

گزینه های غذاخوری شامل Oudh است که در آن مهمانان می توانند از غذاهای هندی لذت ببرند، Frontier که غذاهای شمال غربی هند را ارائه میدهد، غذاهای جنوب هندی را می توان در Sagar Ratna چشید، غذاهای مدیترانه ای در Zerruco ارائه میشود.

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل دی آشوک را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 550
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
سالن کنفرانس یخچال مبلمان تاکسی سرویس
تلویزیون حمام سشوار تلفن
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر