هتل دوسیت ثانی پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 5 دی 1397 9 بهمن 1397


هتل دوسیت ثانی

Dusit Thani Pattaya Hotel
هتل 5 ستاره

هتل ۵ ستاره دوسیت ثانی پاتایا واقع در کنار ساحل آرام و در امتداد خلیج زیبای پاتایا قرار دارد و نمای زیبا از شهر یافت ثانی پاتایا به میهمانان خود ارائه می دهد نمای گسترده ای از دریا در مقابل چشمان شماست. هتل ۵ ستاره دوسیت ثانی پاتایا یک هتل باشکوه ومجلل است که دارای ۴۶۰ اتاق که شامل ۲۱ سوئیت در ۸ طبقه است هتل دوسیت ثانی در میان باغ‌هایی زیبا به سبک استوایی قرار گرفته است.

ساختمان اصلی هتل در ٢٠٠۴ بازسازی شده هتلل دارای خدمات متونوعی شامل یک لابی بزرگ و باشکوه ، صندوق امانات، صرافی، چند مغازه، آرایش‌گاه و کیوسک روزنامه‌فروشی، یک کافه، یک بار، سه رستوران با تهویه‌‌ی مطبوع و صندلی‌های بلند مخصوص کودکان، اتاق تلویزیون، اتاق کنفرانس و اینترنت بی‌سیم است . همچنین، شما می‌توانید از پارکینگ یا گاراژ، خدمات خشک‌شویی و پذیرایی در اتاق و خدمات پزشکی هتل دوسیت ثانی هم استفاده کنید.

موقعیت هتل ۵ ستاره دوسیت ثانی پاتایا دسترسی میهمانان را به شهر که رستوران ها و فروشگاه های متعددی دارد بسیار آسان ساخته است این هتل باشکوه و بسیار مجلل در امتداد ساحلی اختصاصی و در انتهای منطقه شمالی خلیج پاتایا واقع شده است و با حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی آرام به مرکز این منطقه‌ی استراحتگاهی می‌رسید که بسیاری از فروش‌گاه‌ها، مراکز تفریحی، بارها، رستوران‌ها و تفریحات شبانه را در این منطقه خواهید یافت.

شبکه‌ی وسایل نقلیه‌ی عمومی در ۱ کیلومتری هتل است و ۲ ساعته هم با اتومبیل به فرودگاه بانکوک می‌رسید. یک سری جذابیت های توریستی نزدیک به هتل قرار دارد که میتوان از بازار شناور پاتایا، معبد Wat Khao Prayai و دهکده فیل ها نام برد امکانات اتاق‌های شیک و بسیار راحت هتل دوسیت ثانی شامل حمام اختصاصی با دوش، وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت، مینی‌بار، موکت، تهویه‌‌ی مطبوع، تخت کینگ‌سایز و گاوصندوق اجاره‌ای می باشد تمام اتاق های هتل از دکوراسیون مدرن تایلندی برخوردارند و تراس آنها به چشم انداز باغ یا دریا مشرف میباشند.

در باغ‌های زیبا و استوایی هتل یک استخر روباز، چند استخر آب شیرین، جکوزی و بوفه‌ی استخر خود نمایی می کنند که در دورتادورشان صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی قرار گرفته‌اند. هتل دوسیت ثانی یک مرکز تندرستی با سونا، اتاق بخار، خدمات سلامت و ماساژ هم دارد و میهمانان علاقه‌مند به ورزش می‌‌توانند از امکانات تنیس، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، بیلیارد، اسکواش و ایروبیک استفاده کنند یا سری به سالن بدن‌سازی هتل بزنند. در ساحل هم افراد محلی امکان تجربه‌ی انواع ورزش‌های آبی، از جمله اسکی روی آب، قایق‌سواری، قایق‌ موتوری و جت اسکی را با دریافت هزینه‌ برای میهمانان این هتل فراهم می‌کنند. یک زمین گلف زیبا هم در حدود ۲۰ کیلومتری هتل وجود دارد میهمانان ها می توانند صبحانه و شام را از بوفه انتخاب کنند برای ناهار و شام منوهای کامل و انتخابی هم در اختیارتان قرار می گیرد.

هتل دارای ۳ رستوران اصلی است که انواع خوراکهای آسیایی و اروپایی را سرو میکنند. امکانات هتل ۵ ستاره دوسیت ثانی پاتایا : سرویس نگهداری کودکان ،استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ،امکانات تفریحی اتاق های هتل ۵ ستاره دوسیت ثانی پاتایا : اتاق های ویژه ، اتاقهای خالی از حساسیت ، اتاقهای VIP

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل دوسیت ثانی پاتایا را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


 تعداد اتاق : 457
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر ترانسفر فرودگاهی
تاکسی سرویس پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار سیستم صوتی تلفن
آشپزخانه مبلمان سرویس چای یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر