هتل جی دبلیو ماریوت پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 26 فروردین 1398 26 فروردین 1398


هتل جی دبلیو ماریوت پوکت

JW Marriott Phuket Resort and Spa
هتل 5 ستاره

هتل جی دبلیو ماریوت پوکت بر روی لبه سازمان ملل متحد ، ساحل مای خاو جای گرفته و رو به دریای آندامان قرار دارد . هتل جی دبلیو ماریوت پوکت در میان یک چشم انداز گرمسیری محصور شده و در بخش شمالی جزیره واقع شده ، و فقط ۱۵ کیلومتر تا فرودگاه مسافت دارد . از ویژگی های بارز هتل میتوان به ۳ استخر در فضای باز و ۱۱ گزینه ناهار خوری اشاره کرد . در هتل جی دبلیو ماریوت خدمات شاتل به ساحل پاتونگ و شهر پوکت در هزینه اضافی فراهم است . هتل جی دبلیو ماریوت طیف گسترده ای از فعالیت ها مانند : غواصی ، رقص جزیره ، کلاس های یوگا و تای چی ، تورهای دوچرخه سواری غروب آفتاب ، سفرهای فیل ، کلاس های پخت و پز تایلندی و آبگرم درمانی ارائه میدهد . اتاق های ضد صدا در هتل جی دبلیو ماریوت دارای بالکن خصوصی / تراس رو به منظره باغ ، استخر و یا اقیانوس می باشد . هر کدام با یک تلویزیون کابلی صفحه تخت ، پخش دی وی دی ، مینی بار و چای / قهوه ساز مجهز شده است . بوفه صبحانه در کافه ماریوت فراهم است ، همچنین در تمام طول روز دارای یک منو بین المللی می باشد . ساندویچ های لذیذ و شیرینی را می توانید در سیام دلی سرو کنید . رستوران های دیگر شامل تایلندی ، ژاپنی ، ایتالیایی و یک رستوران استیک می باشد .

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل جی دبلیو ماریوت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پوکت آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 265
سالن بازی کودکان
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
باشگاه بدنسازی
کافی نت
تاکسی سرویس
کافی شاپ
ماساژ
صندوق امانات
پارکینگ
مینی بار
سونا/ جکوزی
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
سشوار
استخر
سالن کنفرانس
تلویزیون
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر