هتل تکسیم هیل

استانبول, هتل های استانبول, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 28 خرداد 1397 28 خرداد 1397


هتل تکسیم هیل

Taxim Hill Hotel
هتل 4 ستاره

هتل تکسیم هیل ( Taxim Hill Hotel ) استانبول در کنار میدان تقسیم قرار دارد و تا ایستگاه مترو تقسیم، فقط ۱ دقیقه در صورت پیاده‌روی فاصله دارد.
ابتدا به دیدن اتاقتان بروید. اتاق شما در هتل تکسیم هیل، تزیینات مدرن و مبلمان زیبا دارد و با ذوق و سلیقه چیدمان شده است. مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان، عایق صوتی، تهویه مطبوع، مینی‌بار و تلویزیون ال.سی.دی است.
وقت خوردن غداست. صبحانه خود را در رستوران تراس واقع در طبقه نهم هتل تکسیم هیل با تماشای منظره بسفر میل کنید. همچنین رستوران تراس در وعده‌های غذایی دیگر غداهای ترکی و معروف بین‌المللی سرو می‌کند. کافه تاکسی مد نیز میان وعده‌های سبک و منتخبی از غداهای مکزیکی و آمریکایی را به شما ارائه می‌کند.
هنگام گردش و تفریح است. برای گشت و گذار در شهر، از هتل تکسیم هیل تا رسیدن به مرکز نمایشگاهی و کنگره لطفی کردار، ۱۵ دقیقه قدم بزنید. خیابان پر جنب و جوش استقلال با رستورانها، کافی‌شاپ‌ها و بارهای بسیار و فروشگاه‌های برند نیز تنها ۵۰ متر با هتل فاصله دارد.
زمان بازگشت به خانه است. از هتل تکسیم هیل تا فرودگاه آتاتورک، ۲۱ کیلومتر فاصله است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل تکسیم هیل را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 60 اینترنت wifi رایگان تاکسی سرویس پارکینگ
صندوق امانات خشکشویی آشپزخانه سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران کافی شاپ سرویس چای خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سیستم صوتی
سشوار تلفن
مبلمان حمام یخچال آسانسور
       
       
 


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر