هتل تاورن بیچ پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 24 فروردین 1398 26 فروردین 1398


هتل تاورن بیچ پوکت

Thavorn Beach Hotel
هتل 5 ستاره

هتل تاورن بیچ پوکت پس از ده سال تحقیق و با صرف حدود ۱٫۲ میلیون دلار صورت پذیرفته زیرا نسیم نمک زده دریا برای کشت ارکیده بسیار نامناسب است و همین موضوع کار را بسیار دشوار می کند.
مهمانان هتل می توانند علاوه بر شنا، از ورزش های دیگری همچون والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، غواصی، تنیس روی میز، واترپلو، ماهیگیری و ژیمناستیک لذت ببرند. در این هتل کلاس هایی نیز برای آموزش آشپزی تایلندی برگزار می شود.
هتل تاورن دارای استخر کودکان، صرافی، اینترنت (در محوطه های عمومی)، آرایشگاه، خشکشویی و … است. ماساژدرمانی، مراقبت از چهره، مراقبت از بدن، سونا، یوگا و هنر رزمی تای چی (Tai Chi) از دیگر سرویس های هتل است.
هتل دارای چندین رستوران است که در آنها انواع غذاهای تایلندی و بین المللی ارائه می شود. تاورن همچنین دارای امکانات ویژه ای برای برگزاری مراسم جشن ازدواج است.
یادآور می شود پوکت بزرگترین جزیره تایلند است و ۷۷ درصد آن را کوه تشکیل داده است. در اطراف پوکت ۳۲ جزیره کوچک وجود دارد.
کلمه پوکت از واژه مالایایی Bukit به معنای کوه اقتباس شده است. در گذشته پوکت را به دلیل قلع، لاستیک و ابریشم آن می شناختند ولی اکنون از آن به عنوان «بهشت جهانگردان» یاد می شود.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل تاورن بیچ را برای اقامت در یک هتل پنج  ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پوکت آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 191 باشگاه بدنسازی اینترنت wifi رایگان تاکسی سرویس
رستوران ماساژ صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی
کافی شاپ سونا/ جکوزی خشکشویی پارکینگ
مینی بار استخر سالن کنفرانس خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون ساحل اختصاصی سیستم صوتی تلفن
سرویس چای آشپزخانه مبلمان حمام
یخچال آسانسور سشوار نگهداری کودک
کافی نت      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر